اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانی دپ چرا همیشه عینک می زند؟!


«جانی دپ» به تازگی اعلام كرده كه تقریبا در چشم چپ خود بینایی ندارد. او در گفتگو با «رولینگ استون» اعلام كرده كه از بدو تولد چشم چپش كم بینا بود و در حال حاضر همانند یك خفاش كور است (عبارتی كه خودش به كار برده) .

سینما خبر: «جانی دپ» به تازگی اعلام كرده كه تقریبا در چشم چپ خود بینایی ندارد. او در گفتگو با «رولینگ استون» اعلام كرده كه از بدو تولد چشم چپش كم بینا بود و در حال حاضر همانند یك خفاش كور است (عبارتی كه خودش به كار برده) .



بازیگر «دزدان دریایی كارائیب» كه كمتر بدون عینك دیده شده می گوید : چشم چپ من فقط فاصله چند سانتی متری را می بیند. همه چیز كاملا تار است و من هیچ وقت دید خوبی در چشم چپ نداشتم.

او همچنین درباره شرایطش بعد از جدایی از «ونسا پارادایس» گفت : دو سال گذشته زندگی پر فراز و نشیبی را گذراندم كه این خاصیت هر جدایی است. تحمل این شرایط برای كودكانم بسیار دشوار بود ولی به نظر می رسد اوضاع رو به بهبودی است. برقراری ارتباط این روزها سخت است و ادامه آن بسیار سخت تر .

«جانی دپ» برای ماه جولای فیلم «رنجر تنها» را روی پرده خواهد برد.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا انریکه همیشه عینک آفتابی می زند؟


همچنین مربی بارسلونا یک عادت جدید هم پیدا کرده است. او در تمرینات صبحگاهی علاوه بر استفاده از عینک آفتابی، از کلاه هم استفاده می کند

آی اسپورت: همچنین مربی بارسلونا یک عادت جدید هم پیدا کرده است. او در تمرینات صبحگاهی علاوه بر استفاده از عینک آفتابی، از کلاه هم استفاده می کند

سال هاست که لوئیس انریکه مربی جدید تیم بارسلونا را در طول روز در محیط های اجتماعی و زمین های فوتبال با عینک آفتابی مشاهده می کنیم.

برای خیلی ها این مساله جای سوال دارد و آنها می پرسند که به چه دلیل حتی در هنگام صبح نیز او از این عینک استفاده می کند؟

اما جالب است بدانید که این عینک یک عینک آفتابی طبی است. در سال 2010 انریکه پس از احساس درد در ناحیه چشم راست خود به یک چشم پزشک خوشنام در بارسلونا مراجعه کرد.

این پزشک در مورد مشکل او تشخیص یک بیماری خاص چشمی بنام "Pterigion" داد. نوعی التهاب چشمی که باعث ترشح مایعی شبیه به اشک از چشم می شود.

دستور اول پزشک، انجام عمل جراحی بود با ذکر این نکته که عدم بازگشت بیماری 100 درصد نیست. توصیه دوم، استفاده از عینک طبی آفتابی در طول روز بود.

انریکه نهایتا دومین توصیه را ترجیح داد و در مورد انجام عمل جراحی به قطعیت نرسید.

همچنین مربی بارسلونا یک عادت جدید هم پیدا کرده است. او در تمرینات صبحگاهی علاوه بر استفاده از عینک آفتابی، از کلاه هم استفاده می کند.حتی زمان هایی که نور آفتاب خیلی شدید و آزار دهنده نیست.

دیروز و در اولین روز شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا او برای بازیکنان حاضر در تمرین دلیل استفاده همیشگی از عینک را بازگو کرد.

گزارش روز : راز چشم های انریکه؛ چرا سرمربی بارسا همیشه عینک آفتابی می زند؟