اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانواریو: تا آخر هفته در تهرانم


بعد از خداحافظی نه چندان رسمی فابیو جانواریو از هواداران استقلال در صفحه شخصی اش در یکی از سایت های اجتماعی، حالا خبر می رسد این بازیکن به تمرینات بازمی گردد.

خبرآنلاین: بعد از خداحافظی نه چندان رسمی فابیو جانواریو از هواداران استقلال در صفحه شخصی اش در یکی از سایت های اجتماعی، حالا خبر می رسد این بازیکن به تمرینات بازمی گردد.

او در تماس با مدیر برنامه هایش در تهران تاکید کرده هرگز خداحافظی نکرده و تنها سعی کرده، ناراحتی اش را به هوادارها نشان بدهد. او تاکید کرده درپایان نوشته خود گفته، امیدوار است راهی برای حل مشکلات پیدا شود. از عصر یکشنبه و همزمان با انتشار حرف های جانواریو در سایت های داخلی، امیر قلعه نویی با مدیر برنامه های این بازیکن در تماس بوده است.

علی فتح الله زاده نیز از کربلا برای مسولان باشگاه پیغام فرستاده که هرچه زودتر خانه ای برای جانواریو در تهران اجاره کنند. فابیو در تماس هایی که با تهران داشت، تاکید کرده: «مشکل من فقط پول نیست چون اغلب بازیکنان پول نگرفته بودند. مشکل من تنها برخوردی است که مسولان داشتند. گفته بودم باید خانواده ام کنارم باشند ولی باشگاه هیچ کاری در این زمینه نکرد. امیدوارم هر چه زودتر برای من خانه ای بگیرند.» بی شک اگر مشکل جانواریو پول بود، تا الان به تهران بازگشته بود چرا که علی فتح الله زاده اواسط هفته گذشته از طریق رسانه ها و همچنین مدیر برنامه های این بازیکن خبر داد که پولی خوب برایش کنار گذاشته اند تا به محض ورود به تهران، آن را به او پرداخت کنند. فتح اللهزاده نیز گفت: «از فابیو تشکر می کنم که منتظر ماند. به خاطر همین رقم خوبی به او خواهیم داد.» ولی هم اینکه او بعد از قول استقلالی ها بابت پرداخت حقوقش به تهران نیامد به خوبی نشان می داد مشکل از جای دیگر آب می خورد.

جانواریو در ابتدای فصل تاکید کرده بود باید اعضای خانواده اش در کنار او باشند و تنها به این دلیل، فعلا به ایران نیامده است. امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم که شدیدا نگران وضعیت جانواریو بود از صبح دیروز دوباره از طریق مدیر برنامه های این بازیکن، پیگر اوضاع شد که در نهایت فهمید، جانواریو به تهران بازمی گردد. فابیو دیروز به صورت تلفنی قول داد که به تمرینات استقلال بازگردد و امیدوار است در چند روز آینده باشگاه مشکلاتش را حل کند. نیکومنش مدیر برنامه های این بازیکن نیز با تائید چنین خبری می گوید: «فابیو 4 ماه پول گرفت ولی اصلا ناراحت نشد و اگر دیر آمد، به خاطر محل سکونتش بود. در گفت و گوهایی که در این دو روز با هم داشتیم، او تاکید کرد که برمی گردد. حرف هایی هم که نوشته بود در واقع یک درد دل بود با طرفداران.» او اضافه می کند: «فابیو تا آخر هفته در تهران است. ما در تماس هستیم.»


ویدیو مرتبط :
گل زیبای فابیو جانواریو هفته اول لیگ استقلال-آلومینیوم هرمزگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام كنكور از هفته آخر بهمن



 

 

آغاز ثبت‌نام كنكور از هفته آخر بهمن

 

 

ثبت‌نام كنكور دانشگاه آزاد اسلامی در حالی از هفته آخر بهمن آغاز می‌شود كه از امسال در پذیرش این دانشگاه نیز همچون كنكور سراسری دانشگاه‌های دولتی، معدل تا ۱۵ درصد اعمال می‌شود.

 


دكتر عبدالله سجادی جاغرق رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به زمان ثبت‌نام و برگزاری كنكور دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسی از هفته آخر بهمن ماه آغاز می‌شود و آزمون آن اواسط تیرماه ۸۹ خواهد شد.

 


وی همچنین در خصوص نحوه تاثیر سوابق تحصیلی داوطلبان كنكور در نحوه پذیرش، گفت: با تصویب كارگروه كنكور برای اولین بار سوابق تحصیلی داوطلبان تا ۱۵ درصد در كنكور۸۹ دانشگاه آزاد نیز اعمال خواهد شد.

 


سجادی با بیان اینكه در سال گذشته معدل و سوابق تحصیلی در آزمون‌های دانشگاه آزاد تاثیر نداشت، تصریح كرد: چرا كه ممكن بود معدل‌های خوداظهاری حق داوطلبان را تضییع كند.

 


رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه آزاد، خاطر نشان كرد: متناسب با ایجاد رشته‌های جدید افزایش ظرفیت نیز خواهیم داشت.

 

 


رقابت میلیونی كنكوری‌ها در تیر ماه

 


دكتر حسین توكلی معاون سازمان سنجش، با اشاره به ثبت‌نام یك میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۹۰ نفر در آزمون سراسری سال۸۹ دانشگاهها، گفت: تعداد ثبت‌نام كنندگان كنكور امسال بیش ۳۵ هزار نفر نسبت به كنكور۸۸ افزایش داشته‌ است.

 


وی با اشاره به برگزاری به برگزاری كنكور۸۹ از۱۰ تا ۱۲ تیر ماه، اظهار كرد: اطلاعات سوابق تحصیلی داوطلبان اواخر فروردین ۸۹ بر روی سایت سازمان منتشر می‌شود.

 


وی با اشاره به زمان توزیع كارت ورود به جلسه كنكور، تصریح كرد: كارت آزمون از ۵ تا ۹ تیر ماه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

 


وی با اشاره به زمان اعلام نتایج كنكور، خاطرنشان كرد: نتایج اولیه به صورت كارنامه و مهلت انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان مرداد ۸۹ تعیین شده است و نتایج نهایی كنكور نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود. همچنین كارنامه نهایی كنكور مهر ماه ۸۹ منتشر می‌شود.

 


معاون سازمان سنجش در خاتمه با اشاره به جزییات تاثیر سوابق تحصیلی در كنكور، به ایسنا گفت: بر اساس مصوبات پنجاه و چهارمین جلسه كمیته مطالعه و برنامه ریزی كنكور و نهمین جلسه كارگروه ماده چهار قانون پذیرش دانشجو و در راستای اجرای طرح جدید نحوه پذیرش و گزینش دانشجو مصوب مجلس، سوابق تحصیلی تا ۱۵ درصد برای دیپلمه‌های نظام جدید آموزش متوسطه سالهای ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸ که امتحانات آنها به صورت نهایی و كشوری برگزار شده است، اعمال خواهد شد.