اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانواریو از لیست استقلال حذف شد


فابیو جانواریو رسما از لیست استقلال کنار گذاشته شد تا این تیم به دنبال بازیکن جانشین او باشد.

خبرآنلاین: فابیو جانواریو رسما از لیست استقلال کنار گذاشته شد تا این تیم به دنبال بازیکن جانشین او باشد.

 فابیو جانواریو پس از یک ماه مداوای سطحی روی پایش نتوانست رباط داخلی پایش را درست کند و به دلیل پارگی حالا باید نزدیک به 6 ماه را در مراحل درمانی طی کند. جانواریو که در سفرش به برزیل در تعطیلات لیگ برتر برای بازی با کره با مصدومیت روبرو شده ، حالا اقلا نمی تواند 6 ماهی فوتبال بازی کند. اتفاقی که خبری ناخوشایند است برای امیر قلعه نویی. استقلال که بعد از آسیب دیدگی جباری تمام امیدش به فابیو جانواریو بود حالا با مصدومیت این بازیکن باید به دنبال یافتن بازیساز از دل لیگی باشد که سال هاست بازیسازی را به فوتبال مان معرفی نکرده است.

علی فتح الله زاده مدیر استقلال درباره شرایط جانواریو می گوید:« دیشب امیرخان به من اعلام کرد مصدومیت جانواریو طوری است که او نمی تواند ما را در نیم فصل دوم همراهی کند و با این شرایط چاره ای غیر از فسخ قرارداد با این بازیکن دوست داشتنی نداریم. این اتفاق برای ما خیلی تلخ است اما چاره ای غیر از این برای مان نمانده است.»


ویدیو مرتبط :
گل جانواریو درمشهدکه باعث قهرمانی استقلال شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف کرار از لیست آسیایی استقلال


باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما اعلام کرد اسم جاسم کرار از لیست این تیم حذف شود.

روزنامه تماشا: باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما اعلام کرد اسم جاسم کرار از لیست این تیم حذف شود. این تیم به دلیل بازی های متوالی کرار در تیم نجف در هفته های اخیر نتوانست این بازیکن را به تیمش اضافه کند و باشگاه نجف حاضر نشد تا ITC این بازیکن را در اختیار استقلال بگذارد.

سرانجام پس از دو هفته مذاکره، استقلال جذب این بازیکن را منتفی اعلام کرد و از مسئولان لیگ قهرمانان آسیا خواست نام این بازیکن از لیست استقلال حذف شود. استقلال همچنین به دلیل مشکل پاسپورت، نام حامد خسروی، بازیکن امید خود را هم از لیست آسیایی این تیم حذف کرد. فدراسیون فوتبال عراق، حضور مجدد کرار جاسم در تیم ملی را مشروط به کوتاه کردن موهای بلند این بازیکن کرده است.

حذف کرار از لیست آسیایی استقلال