اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جادوگران باید مالیات بیشتری بپردازند!


سران و بزرگان سوازیلند برای پركردن صندوق های خالی مملكت راه حلی بهتر از این به مغزشان خطور نكرده كه از دولت، بخواهند مالیاتی هم برای جادوگران، دعانویسان و پیشگوهای این كشور درنظر بگیرد!

کیهان: سران و بزرگان سوازیلند برای پركردن صندوق های خالی مملكت راه حلی بهتر از این به مغزشان خطور نكرده كه از دولت، بخواهند مالیاتی هم برای جادوگران، دعانویسان و پیشگوهای این كشور درنظر بگیرد!

اما خوب، باید گفت این جادوگران كه در این كشور جنوب آفریقا كه - ناگفته نماند، آخرین رژیم سلطنتی استبدادی این قاره را دارد- «سانگوما» خوانده می شوند، تا به حال هم در سال مبلغی به دولت پول می دادند تا بتوانند «استعداد»هایشان را روی مردم پیاده كنند! اما، پیشنهاددهنده این طرح كه اسمش «ماجاهودوا خومالو» است و خودش نماینده پارلمان است، می گوید این افراد طی سال های اخیر قیمت های شان را 4برابر كرده اند، پس باید بیشتر هم مالیات بدهند.

حالا، بد نیست بدانید كه كسری بودجه سوازیلند در سال 2010 به 15درصد تولید ناخالص داخلی آن رسیده و دولت هم مجبور شده به ذخایر پولی بانك مركزی روی بیاورد، و حقوق كاركنانش را هم با تاخیر بپردازد. «صندوق بین المللی پول» هم كه مدام به ولخرجی های شاه «مسواتی دوم» كه- 10 تا همسر دارد و ثروت شخصی اش 200 میلیون دلار برآورد شده، و در ضمن بودجه زیادی هم به نیروهای مسلح اش اختصاص می دهد- ایراد می گیرد، حاضر نیست به وضعیت اقتصادی سوازیلند كمك كند


ویدیو مرتبط :
بیناتر شدن چشم مالیات با قانون اصلاح قانون مالیات های م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نمیشود



 

 

 

 

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نخواهد شد

 

بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور؛

حقوق کارکنان مشمول جریمه مالیات نخواهد شد


چنانچه پرداخت کنندگان حقوق و دستمزد تا پایان اردیبهشت‌ماه به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد/پس از اين تاريخ سازمان امور مالیاتی کشور از پذیرش فهرست‌های غیر الکترونیکی خودداری می‌کند.

همه اشخاص حقوقی پرداخت کننده حقوق و دستمزد که تا پایان اردیبهشت امسال به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین به صورت فایل‌های الکترونیکی اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد.
بر اساس آنچه كه در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده است؛ بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور؛ همه اشخاص حقوقی پرداخت کننده حقوق و دستمزد که تا پایان اردیبهشت امسال به ارائه فهرست حقوق و دستمزد فروردین به صورت فایل های الکترونیکی اقدام کنند مشمول جریمه نخواهند شد.
بر این اساس سازمان امور مالیاتی کشور از ابتدای اردیبهشت از پذیرش فهرست‌های غیر الکترونیکی مربوط به حقوق و دستمزد خودداری می‌کند...../تحلیل:ایلنا