اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده کرج- چالوس یک طرفه خواهد شد


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا از انسداد 5 محور مواصلاتی به دلیل بارش باران و یک طرفه شدن جاده کرج- چالوس خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا از انسداد 5 محور مواصلاتی به دلیل بارش باران و یک طرفه شدن جاده کرج- چالوس خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با بیان این مطلب گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های شمالی کشور در جاد‌ه چالوس بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است.

 وی افزود: محور کرج به چالوس از ساعت 12 ظهر امروز از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد محدودیت تردد خواهد بود و ساعت 15 یک‌طرفه خواهد شد. همچنین در محور هراز از "رودهن" به سمت "آب‌اسک" و "مشاع" از ساعت 12 امروز ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

 به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ،در حال حاضر محور‌های کرج-چالوس، قزوین-رشت، اصفهان، شیراز، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی ترافکی پرحجم و روان حاکم است.

انسداد 5 محور مواصلاتی کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین از انسداد 5 محور مواصلاتی کشور به دلیل بارش باران وطغیان رودخانه خبر داد و گفت: درحال حاضر اکثر محورهای منتهی به استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران وطغیان رودخانه مصدود است.

وی ادامه داد: همچنین محورهای شهداد به نهبندان، میناب به جاسک و جاسک به کنارک دراستان هرمزگان، دلگان به جلگه دراستان سیستان وبلوچستان و محور فرعی خیرآباد در سیستان و بلوچستان و دلگان- بنپور در سیستان و بلوچستان کماکان به علت بارش باران طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر از جوی آرام وپایدار برخوردار هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بیلبورد سه وجهی تبلیغاتی نقش خرد در جاده کرج چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس راه: جاده کرج-چالوس یک طرفه می شود


معاون پلیس راه استان البرز گفت: به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس امروز /چهارشنبه/ 14 فروردین از ساعت 15 در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون پلیس راه استان البرز گفت: به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس امروز /چهارشنبه/ 14 فروردین از ساعت 15 در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.

سرهنگ ˈرضا اکبری افزود: این محدودیت ترافیکی که از منطقه دزدبن مرزن آباد اعمال می شود تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 15 فروردین ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس این محدودیت، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه لغایت یک بامداد روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

وی اظهارکرد: چنانچه بار ترافیکی درمحور یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

اکبری یادآوری کرد: در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس ممنوع است.

معاون پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.