اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده های شمال بارانی است


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در سه محور شمالی خبر داد و گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در سه محور شمالی خبر داد و گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جاده های کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی در استان گلستان محور جنگل، استان مازندران محور فیروزکوه و محور شیرگاه، استان گیلان محور چابکسر، بارش پراکنده باران اعلام شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی نیز گفت: ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزاده کرج-قزوین از محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلات، دارای ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی در ادامه به مسدود بودن ۶ محور مواصلاتی اشاره کرد و افزود: محور پونل به خلخال واقع در استان های گیلان و اردبیل، محور شمشک دیزین در استان البرز و تهران، محور سروآباد-پاوه واقع در استان کردستان، محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان، محور سیسخت-بیده در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین آزادراه چالوس-مرزن آباد به دلیل شرایط جوی و نبود ایمنی نامناسب مسدود است.


ویدیو مرتبط :
دارابکلا - یک روز بارانی در شمال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هادی عقیلی در جاده شمال دچار سانحه رانندگی شد ؛ عكس



اخبار,اخبار ورزشی ,هادی عقیلی

 

اخبار ورزشی - هادی عقیلی در جاده شمال دچار سانحه رانندگی شد ؛ عكس

مدافع فصل پیش تیم فوتبال سپاهان در جاده شمال تصادف كرد.

 هادی عقیلی که به همراه شجاع خلیل زاده برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده در مسیر بازگشت از شمال در جاده فیروزکوه تصادف نسبتاً شدیدی داشته است که البته به گفته خودش آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نشده است.

عقیلی كه گویا خانواده اش هم با او بوده اند، با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشته است: «خدارو سپاس بخیر گذشت. خدارو سپاس هممون سالمیم.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,هادی عقیلی

اخبار ورزشی - جام نیوز