اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاده‌های کشور به وضعیت عادی بازگشت


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در تمام جاده‌های کشور به صورت عادی است و جاده چالوس به دلیل دوطرفه بودن، ترافیک پرحجم و روانی دارد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمد‌رضا حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سفر تعطیلات عید فطر تقریباً تا دیشب اکثریت مسافران که در محورهای شمالی کشور بودند باز گشتند و بار ترافیکی تخلیه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در کل کشور شرایط جاده‌ها عادی است و مورد خاصی دیده نمی‌شود مگر در جاده چالوس که به دلیل دوطرفه بودن جاده ترافیک پرحجم اما روان در حال جریان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ورودی جنگل آمل در جاده هراز به سمت نارنجستان به صورت مقطعی ایست و حرکت وجود دارد و دلیل آن هم به دلیل آزاد شدن تردد کامیون‌هاست.


ویدیو مرتبط :
وضعیت اسفبار جاده کاشی تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت وضعیت عادی به جاده‌‌های کشور


جانشین پلیس راه راهور ناجا از حذف تمام محدودیت‌های جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هم اکنون به جز باند جنوبی تهران - کرج که با ترافیک نیمه سنگین مواجه است سایر جاده‌ها ترافیک عادی و روان دارند.

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه راهور ناجا از حذف تمام محدودیت‌های جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هم اکنون به جز باند جنوبی تهران - کرج که با ترافیک نیمه سنگین مواجه است سایر جاده‌ها ترافیک عادی و روان دارند.

سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد؛ البته سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

جانشین پلیس راه راهور ناجا به ترافیک شب گذشته اشاره و تصریح کرد: تا ساعت 24 اکثر محورها دارای ترافیکی نیمه سنگین و پرحجم بوده‌اند اما بعد از آن وضعیت مطلوبی در جاده‌ها حکمفرما بود.

سرهنگ اسفندیاری در پاسخ به پرسش دیگر فارس درمورد محدودیت‌های موجود در جاده‌ها گفت: محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده تا روز 14 فروردین بوده و هم اکنون هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های کشور وجود ندارد.

جانشین پلیس راه راهور ناجا خاطر نشان کرد: محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است.