اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت 15 طلاق درهر ساعت در 2 ماه اخیر


مدیرکل دفتر جمعیت، آمار و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: طی دو ماه اخیر در هر ساعت 15 واقعه طلاق در کشور به ثبت رسیده و استان تهران بیشترین میزان طلاق را داشته است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر جمعیت، آمار و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: طی دو ماه اخیر در هر ساعت 15 واقعه طلاق در کشور به ثبت رسیده و استان تهران بیشترین میزان طلاق را داشته است.
 
«علی اکبر محزون» روز شنبه در گفت وگویی افزود: در مجموع طی این مدت، 21 هزار و 584 طلاق در سراسر کشور به ثبت رسیده است.
 
وی با بیان اینکه گروه سنی 25 تا 29 سال بیشترین طلاق زوجین را تشکیل می دهد، ادامه داد: از این تعداد، 19 هزار و 629 واقعه طلاق در شهرها و یکهزار و 955 واقعه طلاق نیز در روستاها رخ داده است.
 
محزون افزود: به عبارتی دیگر بطور متوسط، ماهانه 10 هزار و 892 واقعه طلاق و یا در هر شبانه روز 348 واقعه طلاق به ثبت رسیده است.
 
وی گفت: 14.2 درصد طلاق ها مربوط به سال اول زندگی و حدود 50 درصد طلاق ها نیز مربوط به پنج سال اول زندگی است.
 
به گفته این مقام مسوول در ثبت احوال، بیشترین واقعه طلاق در تهران با چهار هزار و 250 مورد، خراسان رضوی دو هزار و 22 مورد و خوزستان با یکهزار و 301 مورد بوده است.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ پپسی بر روی کره ی ماه درتاریخ 91/03/16 ساعت 22:15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هر ساعت، 15 طلاق در ایران ثبت می شود


مدیرکل دفتر جمعیت، آمار و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال گفت: طی دو ماه اخیر در هر ساعت، 15 واقعه طلاق در کشور به ثبت رسیده و استان تهران بیشترین میزان طلاق را داشته است.

خبرگزاری ایرنا: علی اکبر محزون امروز شنبه افزود: در مجموع طی این مدت، 21 هزار و 584 طلاق در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه گروه سنی 25 تا 29 سال بیشترین طلاق زوجین را تشکیل می دهد، گفت: از این تعداد، 19 هزار و 629 واقعه طلاق در شهرها و هزار و 955 واقعه طلاق نیز در روستاها رخ داده است.

مدیرکل دفتر جمعیت، آمار و اطلاعات مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور افزود: به عبارتی دیگر بطور متوسط، ماهانه 10 هزار و 892 واقعه طلاق و یا در هر شبانه روز 348 واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

وی گفت: 14.2 درصد طلاق ها مربوط به سال اول زندگی و حدود 50 درصد طلاق ها نیز مربوط به پنج سال اول زندگی است.

محزون افزود: بیشترین واقعه طلاق در تهران با چهار هزار و 250 مورد، خراسان رضوی دو هزار و 22 مورد و خوزستان با هزار و 301 مورد بوده است.