اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبت‌نام كارشناسی ارشد مجازی پیام‌نور از 20 اسفند



 

 

ثبت‌نام كارشناسی ارشد مجازی پیام‌نور از 20 اسفند

 

داوطلبانی می‌توانند در دوره مجازی دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام كنند كه در كنكور كارشناسی ارشد شركت كرده و اعلام علاقمندی برای تحصیل در دوره مجازی دانشگاه پیام‌نور كرده‌اند.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت: ثبت‌نام دانشجویان كارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه از 20 اسفندماه آغاز می‌شود.

عبدالله معتمدی معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با بیان اینكه ثبت‌نام دانشجویان كارشناسی‌ارشد مجازی این دانشگاه از 20 اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: ثبت‌نام دانشجویان كارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه از 20 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

وی گفت: داوطلبانی می‌توانند در دوره مجازی دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام كنند كه در كنكور كارشناسی ارشد شركت كرده و اعلام علاقمندی برای تحصیل در دوره مجازی دانشگاه پیام‌نور كرده‌اند.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت:‌ نتایج پذیرش در رشته‌های مجازی كارشناسی ارشد به احتمال زیاد هفته آینده توسط سازمان سنجش آموزش كشور اعلام می‌شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام آزمون فراگیر كارشناسی پیام نور آغاز شد/امكان انتخاب 20 كدرشته محل



ثبت‌نام آزمون فراگیر كارشناسی پیام نور آغاز شد/امكان انتخاب 20 كدرشته محل

ثبت‌نام آزمون فراگیر كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پیام نور آغاز شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر حسین توكلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جزئیات آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، اظهار كرد: ثبت نام این آزمون تا 18 مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به سایر مراحل برگزاری این آزمون اظهار كرد: داوطلبان پس از ثبت نام از 14 تا 20 مهرماه برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی مهلت دارند.

توكلی با بیان اینكه آزمون فراگیر كارشناسی امسال 24 آذرماه برگزار می‌شود، اظهار كرد: نتایج نهایی این آزمون نیز بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از تغییرات این آزمون نسبت به دوره‌های گذشته گفت: در این دوره از آزمون علاوه بر فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند ثبت نام كنند و در صورت قبولی از مهر 92 دوره تحصیلی آنها آغاز خواهد شد. به عبارت دیگر امسال یك دوره آزمون برای دو دوره پذیرش برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون بر روی سایت سازمان سنجش اظهار كرد: ‌در این دفترچه شرایط ثبت نام، شرایط برگزاری، شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی، رشته‌های تحصیلی و منابع درسی آزمون منتشر شده است.

وی با بیان اینكه متقاضیان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام كنند گفت: مبلغ ثبت نامی نیز 65 هزار تومان تعیین شده كه داوطلبان می‌توانند با استفاده از كارت‌های اینترنتی عضو شتاب این هزینه را پرداخت كنند./ایسنا