اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ثبات قیمت لبنیات در آستانه ماه رمضان


رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی با اشاره به قیمت انواع لبنیات اظهار داشت:  اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است.

وی با اشاره به اقدامات کارخانه ها در راستای رقابت ماه رمضان گفت: چند ماهی است که رکود بر بازار لبنیات حاکم است و در این میان کارخانه ها قصد افزایش قیمت ها را داشتند که این امر به سبب آنکه قیمت شیر خام قطعی نشده، محقق نشده است.

رجبی ادامه داد: اتاق اصناف همانند سال گذشته ممکن است که قیمت برخی اقلام لبنی اعم از شیر، ماست و پنیر را در تمامی برند ها با تخیفات 5 تا 20 درصدی اعلام کند که این امر ظرف دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر برخی کارخانه ها تخفیفاتی را برای این ماه خود مختار ارئه داده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: در حال حاضر هر کیلو دوغ هزار و 900 تومان، شیر 2 هزار و 300 تومان، پنیر 24 هزار تومان، کره 20 تا 22 هزار تومان، ماست پرچرب 3 هزار تومان، کشک 6 الی 10 هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است که قیمت انواع لبنیات سنتی در آستانه ماه مبارک تغییری نداشته و این در حالیست که همه ساله پنیر با تغییرات جزئی در این ماه همراه بوده است.


ویدیو مرتبط :
لغو افزایش قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبات قیمت لبنیات در ماه رمضان


رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات از ثبات قیمت محصولات لبنی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در خصوص قیمت شیر، کاهش قیمت به دلیل ارائه تخفیف نخواهیم داشت. اما در خصوص برخی مواد همچون ماست و پنیر، تخفیفاتی از سوی برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه‌های مطرح خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات از ثبات قیمت محصولات لبنی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در خصوص قیمت شیر، کاهش قیمت به دلیل ارائه تخفیف نخواهیم داشت. اما در خصوص برخی مواد همچون ماست و پنیر، تخفیفاتی از سوی برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه‌های مطرح خواهیم داشت.

علی رجبی برزآبادی در خصوص افزایش یا کاهش قیمت مواد لبنی با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قیمت‌ مواد لبنی ثابت می‌ماند و افزایشی در خصوص قیمت این مواد در ماه رمضان نداریم؛ هرچند که ممکن است برخی فرآورده‌ها نیز کاهش قیمت داشته باشند و برخی کارخانه‌ها تخفیفاتی در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: مطمئنا در خصوص قیمت شیر کاهش قیمت به دلیل ارائه تخفیف نخواهیم داشت. اما در خصوص برخی مواد همچون پنیر و ماست ممکن است تخفیفاتی از سوی برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه‌های مطرح ارائه شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات در ادامه با بیان این‌که بازار مواد لبنی رکود خاصی را تجربه می‌کند، اظهار کرد: زمانی که ساخت‌وساز دچار رکود می‌شود کلیه صنوف نیز با این مساله درگیر خواهند شد و بازار لبنیات نیز از این قضیه مستثنی نیست.

برزآبادی با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان با توجه به این‌که پس از نان قوت قالب سفره‌ها، لبنیات است، فضای رقابتی بین شرکت‌ها ایجاد می‌شود، افزود: کارخانه‌های مختلف در این ماه با یکدیگر با توجه به تقاضای بیشتر توسط مردم در فضای رقابتی قرار می‌گیرند. عمده این مواد نیز شیر، ماست، پنیر، کره و دوغ هستند. به هر حال در ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی در مواد لبنی نخواهیم داشت و ممکن است محصولاتی از جمله پنیر و ماست با تخفیف بیشتری به مردم ارائه شود.