اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیپ عجیب فاطمه معتمد آریا در بیروت +عکس


بازیگر زن سینمای ایران با لباسی عجیب برای تشویق ملی پوشان مقابل لبنان به ورزشگاه شهر بیروت رفته بود.

تابناک: بازیگر زن سینمای ایران با لباسی عجیب برای تشویق ملی پوشان مقابل لبنان به ورزشگاه شهر بیروت رفته بود.

فاطمه معتمد آریا که برای ساخت سریالی در جنوب لبنان مشغول فعالیت است، همراه با عوامل فیلم برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه اسپورت سیتی رفته بود.

معتمدآریا در پایان بازی تلاش زیادی برای ورود به رختكن بازیكنان تیم ملی داشت. وی با برخی از ملی پوشان دیدار کرد و پس از خسته نباشید به آنها سعی داشت آنها را دلداری بدهد.



ویدیو مرتبط :
فاطمه معتمد آریا به هفت چه گفت؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزند فاطمه معتمد آریا در آمریکا + عکس



اخبار فرهنگی و هنری - فرزند فاطمه معتمد آریا در آمریکا + عکس

پسر فاطمه معتمد آریا ( او به مریل استریپ ایران شهرت دارد) نریمان حامد فیلم ساز است. او مستند شیرین را ساخته که بخش های انیمیشن اش را مرجان ساتراپی برای او انجام داده است.

 اخبار,اخبار فرهنگی,پسر فاطمه معتمد آریا

 

مجله ونیتی فیر در شماره ماه مارس گفت وگویی با بازماندگان گروه موسیقایی ایرانی سگ های زرد که ساکن بروکلین هستند انجام داده، همان گروهی که دوتن از اعضای آن کشته شدند،به همین بهانه این مجله فهرستی از هنرمندان ایرانی/آمریکایی در عرصه موسیقی،طراحی،سینما،بازیگری تهیه کرده که بیشترشان در شهر نیویورک سکونت دارند و موفق اند.در حقیقت ونیتی فیر در ستایش ازآثار هنرمندان فعال ایرانی در آمریکا این فهرست را منتشر کرده است.
اخار فرهنگی و هنری - واکنش