اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان: احتمال دارد از استقلال جدا شوم


فعلا چیزی معلوم نیست و بعد از بازی با قطر در مورد آینده‌ام به خوبی فکر خواهم کرد تا یک تصمیم مناسب بگیرم.

خبرآنلاین:  آندرانیک تیموریان هافبک تاثیرگذار تیم ملی معتقد است که ایران در بازی فردا مقابل قطر کار آسانی در پیش نخواهد داشت و مقابل این تیم باید یک بازی منطقی و هوشیارانه را به نمایش بگذارد.

آندو در مورد رویارویی با قطر حرف‌هایش را این گونه آغاز می‌کند:« در ازبکستان 3 امتیاز شیرین گرفتیم و حالا باید برای بالابردن شانس صعود خود به جام جهانی بازی دوم را هم ببریم. به نظر من ایران نسبت به دیدار قبلی مقابل ازبکستان بازی بهتری را به نمایش خواهد گذاشت و من معتقدم که فوتبالدوستان نباید آن بازی را ملاک قضاوت قرار دهند.»

قطر در شرایطی به مصاف ایران می‌آید که جمعه گذشته 4 گل از کره جنوبی خورد. با این حال آندو معتقد است که بازی آسانی نداریم و در این خصوص ادامه می‌دهد:« هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قرار نیست قطر خیلی راحت به ما ببازد.

 اگر می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم باید تلاش کنیم و از آنها بهتر باشیم. قطر در بازی‌های بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرد در ضمن آنها در 2 بازی اخیر ما را اذیت کردند و نشان دادند که تیم ضعیفی نیستند.»


برخی معتقدند ایران در صورت شکست دادن قطر شانس زیادی برای صعود خواهد داشت .اما نظر آندو در این خصوص؛که می‌گوید:« اگر این بازی را ببریم من هم قبول دارم که شرایط خوبی خواهیم داشت. الان همه چیز خوب پیش می‌رود و باید قطر را ببریم تا آماده بازی بعدی شویم. من معتقدم ایران پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نهایت صعود خواهیم کرد.»

این روزها شایعات زیادی در مورد ماندن یا جدایی تیموریان از استقلال مطرح است. گفته می‌شود آندو از لیگ قطر پیشنهاد دارد، وقتی از او در مورد وضعیتش در مورد سال آینده سوال می‌کنیم این جواب را می‌دهد:« فعلا چیزی معلوم نیست و بعد از بازی با قطر در مورد آینده‌ام به خوبی فکر خواهم کرد تا یک تصمیم مناسب بگیرم. من از لیگ قطر پیشنهاد دارم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم بنابراین احتمال جدایی‌ام از استقلال وجود دارد ولی این موضوع قطعی نیست. مدیر برنامه‌هایم در جریان کارها قرار دارد و قرار است این موضوع را پیگیری کند.»

آندو در پایان حرف‌هایش می‌گوید:« اگر شرایط آن طور باشد که من می‌خواهم  باشد، دوست دارم در خارج از ایران بازی کنم در غیر این صورت اگر در ایران ماندم برای استقلال بازی خواهم کرد. فعلا چیزی مشخص نیست و باید منتظر آینده باشیم.»  


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی تیموریان بعد بازی مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت آندو تیموریان به استقلال


احتمال بازگشت شماره 14 و کاپیتان تیم‌ملی به استقلال وجود دارد: «با توجه به اینکه آندو استقلالی است همچنان در فوتبال ایران اولویت اولش استقلال خواهد بود.»

جام نیوز: احتمال بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال وجود دارد و شایعاتی در این خصوص مطرح است. سرمربی جدید هر کسی که باشد بعید به نظر می‌رسد کاپیتان تیم‌ملی را نخواهد.
 
حضور برادر و مشاور تیموریان در باشگاه استقلال به این شایعه دامن زد و شنیده می‌شود در این جلسه پیرامون بازگشت شماره14 هم صحبت شده است.
 
اما سرژیک تاکید می‌کند برای کار شخصی به باشگاه رفته بود و صحبتی درباره بازگشت آندو مطرح نشد: «زمانی که از باشگاه خارج شدم با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم اما از قول من به دروغ مصاحبه نوشتند و حرف‌هایی را مطرح کردند که هرگز نگفته‌ بودم. برای انجام یک کار شخصی به باشگاه رفته بودم و ربطی به آندو نداشت. چند وقت پیش از طریق یک شرکت کاری برای باشگاه انجام دادیم که دنبال کارهای مربوط به آن بودم.»
 
با این حال او احتمال بازگشت برادرش به استقلال را نه‌تنها رد نمی‌کند که به نوعی به آن مهر تایید هم می‌زند: «آندو شرایط خوبی دارد و همه چیز خوب پیش می‌رود. قرارداد او با تراکتورسازی تمام شده و الان بازیکن آزاد است. در مورد اینکه احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد یا نه باید بگویم آندو یک استقلالی است و برای فصل آینده هر چیزی امکان دارد.»
 
سرژیک می‌گوید استقلال می‌تواند یکی از گزینه‌های برادرش برای فصل آینده باشد و اگر پیشنهادی برسد آن را بررسی و رویش فکر می‌کند: «احتمال بازگشت آندو به استقلال وجود دارد. هر چیزی ممکن است. اگر استقلال پیشنهاد رسمی بدهد حتما مانند تمام گزینه‌ها شرایط آن را بررسی می‌کنیم. با توجه به اینکه آندو استقلالی است همچنان در فوتبال ایران اولویت اولش استقلال خواهد بود اما به شرطی که شرایط هم برای همکاری فراهم و مساعد باشد. فعلا هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز امکان دارد.»
 
به این ترتیب اگر در لیگ پانزدهم دوباره شماره 14 آبی را بر تن آندو تیموریان دیدید نه‌تنها تعجب نکنید که آمادگی شنیدن آن را هم داشته باشید. منهای لیگ دوازدهم که استقلال قهرمان لیگ‌برتر شد آندو از لیگ یازدهم پیراهن آبی را بر تن دارد.
 
مدت‌هاست بحث بازگشت نفراتی چون مهدی رحمتی، نکونام و آندو با رفتن امیر قلعه‌نویی مطرح است اما اول باید تکلیف مدیریت و سپس سرمربی تیم روشن شود.