اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیموریان: آندو باهیچ تیم ایرانی مذاکره نکرده


سرژیک تیموریان می گوید طلب آندو از استقلال 140 میلیون تومان است و هنوز برادرش با هیچ باشگاه ایرانی مذاکره نکرده است.

ایسنا: سرژیک تیموریان می گوید طلب آندو از استقلال 140 میلیون تومان است و هنوز برادرش با هیچ باشگاه ایرانی مذاکره نکرده است.

نماینده آندرانیک تیموریان با تکذیب خبر طلب 250 میلیونی آندو از استقلال و پیش شرط دریافت 650 میلیون تومانی از این باشگاه گفت: این خبر به طور کل نادرست است. آندو از استقلال بدهی 140 میلیونی دارد و نه 250 میلیونی.

وی افزود: ضمن اینکه ما هنوز با هیچ باشگاهی ایرانی وارد مذاکره نشده ایم. تا هفته آینده وضعیت پیشنهادهای خارجی آندو مشخص می شود. اگر او با باشگاهی خارجی به توافق برسد به یکی از پیشنهادهایش جواب می دهد اما اگر او به توافق نرسد از آن زمان تازه ما باب مذاکره با باشگاههای ایرانی را آغاز خواهیم کرد.

آندرانیک تیموریان بازیکن موثر تیم ملی در دیدار برابر کره جنوبی از دقیقه 20 مصدوم شد و با وجود شکستگی دستش 70 دقیقه برای تیم ملی بازی کرد. او پس از بازگشت از کره دستش را عمل کرد و بنا به گفته دکتر رازی می تواند تمریناتش را از 20 روز دیگر آغاز کند.


ویدیو مرتبط :
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال و موسس آکادمی آندرانیک تیموریان امیدوار به جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناامیدی تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست مسکو



ناامیدی تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست مسکو

تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست با گروه1+5 در مسکو تقریبا ناامید است.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مسکو، تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست جلیلی امروز در حالی وارد مسکو شده است که تیم ایرانی به آینده این مذاکرات امید چندانی ندارد.

اخبار خبرنگار ما حاکی از آن است نحوه تعامل نماینده کشورهای گفت وگو کننده طی چند وقت اخیر و سابقه نشست بغداد و عدم همکاری برای برگزاری نشست های مقدماتی و همچنین نداشتن اختیارات کافی برای ارائه پیشنهادهای کارآمد در جلسات مذاکره باعث شده است که امید چندانی به پیشروی مذاکرات وجود نداشته باشد.

 

از سوئی تیم مذاکره کننده ایرانی معتقد است که غربی ها تاکنون به اصول به توافق رسیده در نشست های قبلی  پایبند نبوده اند و اگر قرار باشد حرفهای تکراری جلسات گذشته مطرح شود مذاکرات حتما با شکست مواجه خواهد شد.

مذاکرات مسکو درحالی فردا و پس فردا برگزار می شود که هیچ نشانه ای از پایبند بودن طرف مقابل به رعایت اصل گام به گام وجود ندارد و پیشنهاد جدید و متفاوت از گذشته ای نیز در راه نخواهد بود..../مهر