اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب یک خبر درباره ناصر ملک مطیعی


در حالی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بستری شدن ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در بیمارستان شنیده می شد این هنرمند قدیمی در گفتگویی کوتاه با رد این شایعات گفت:«چه کسی گفته در بیمارستان بستری هستم؟ من در خانه شخصی خودم هستم و البته اندکی بیمارم.»

شبکه ایران: در حالی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بستری شدن ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در بیمارستان شنیده می شد این هنرمند قدیمی در گفتگویی کوتاه با رد این شایعات گفت:«چه کسی گفته در بیمارستان بستری هستم؟ من در خانه شخصی خودم هستم و البته اندکی بیمارم.»



ملک مطیعی درباره دلیل بیماری اش می گوید:« این روزها کمی حال ندار شده ام. البته مشکل جدی ندارم و به دلیل ناراحتی معده ام مجبور شده ام مدتی را در خانه استراحت کنم و شاید برای همین هست که گروهی گفته اند اوضاع جسمی خوبی ندارم.»

این بازیگر که آخرین بازمانده از نسل بازیگرانی است که با سینمای موسوم به سینمای-فارسی مشتاقان بسیاری را به خود مشغول کرده بودند افزود:«هرچند تا لحظه ای که نفس دارم انرژی ام را حفظ می کنم اما به لحاظ شناسنامه ای در سن و سالی هستم که نمی توانم با بیماریهای مختصرم هم شوخی کنم و برای همین سعی می کنم از خودم مراقبت کنم تا هرچه زودتر خوب شوم!»


ویدیو مرتبط :
ناصر ملک مطیعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه درگذشت ناصر ملک مطیعی


شایعه درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر قبل از انقلاب تکذیب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: : باز هم شایعه‌ی مرگ یکی از بازیگران قبل از انقلاب در فضای مجازی منتشر شد، خبری که خیلی زود تکذیب شد.

یکی از سرپرست داران بیمارستان دی با تکذیب خبر فوت ناصر ملک مطیعی عنوان کرد: از سوم شهریور ماه این بازیگر به دلیل عارضه تنگی نفس در بخش ccu بیمارستان دی بستری شد و اکنون وضعیت رو به بهبودی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وی ممنوع الملاقات نیست و بازیگرانی چون اکبر عبدی با وی ملاقات داشته‌اند. همچنین با توجه به بهبودی حال عمومی وی احتمال ترخیص آن تا فردا وجود دارد.

ناصر ملک‌مطیعی کارگردان و بازیگر قبل از انقلاب سینما و تلویزیون ایران است که بعد از انقلاب فعالیت اندکی در این عرصه داشته و فیلم «نقش نگار» آخرین بازی وی در عرصه سینما به شمار می‌آید.