اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب شهادت خواهر زاده حسن نصر الله


منابع آگاه و نزدیک به حزب الله لبنان خبر منتشر شده در خصوص شهادت خواهر زاده «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان را تکذیب کردند.

خبرگزاری فارس: دفتر اطلاع رسانی گروه تروریستی موسوم به «جیش الفتح القلمون» که یکی از منابع خبری گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه بشمار می‌آید، امروز (شنبه) خبری مبنی بر شهادت خواهر زاده «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.

دفتر اطلاع رسانی این گروه تروریستی در خبر خود مدعی شده بود که «محمد یاسین»، خواهر زاده سید حسن نصر الله امروز در منطقه القلمون و در تپه راهبردی موسی بدست عناصر جیش الفتح به شهادت رسیده است.

اما منابع آگاه و نزدیک به حزب الله لبنان در پی انتشار این خبر ضمن تکذیب آن، تاکید کردند که انتشار این خبر در راستای جنگ روانی و تبلیغاتی است که گروه‌های مسلح تروریستی علیه حزب الله لبنان به راه انداختند.

این منابع هدف از انتشار این خبر را به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی پیش از سخنرانی سید حسن نصرالله دانستند که قرار است، از شبکه المنار پخش شود و پیش بینی شده، در آن به مسائل و موضوعات مهم و حساس بپردازد.

این منابع همچنین توضیح دادند: تصویر منتشر شده توسط منابع خبری وابسته به گروه‌های تروریستی از محمد یاسین، از آن «حمزه یاسین»، برادر زاده همسر دبیرکل حزب الله لبنان است که سال گذشته به شهادت رسید.


ویدیو مرتبط :
دکتر حسن عباسی : اخلاق حرفه ای سیاسی سید حسن نصر الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد



 

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «متاسفانه به این عادت کرده‌ایم که پس از یک برد حواشی به سراغمان بیاید و این بار حاشیه سازان از قطعیت حضور من در استقلال خبر بدهند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی درباره شایعه مذاکره 6 ساعته خود با علی فتح الله زاده و عقد قرارداد داخلی با استقلال برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: «من مدت‌هاست فتح الله زاده را ندیدم ولی برایم قابل پیش بینی بود وقتی یک برد بیاوریم این شایعات منتشر شود.»

وی افزود: «حالا اگر هم با فتح الله زاده دیداری داشته باشم ارتباطی به پیوستنم به استقلال ندارد. من با تراکتورسازی قرارداد قلبی دارم و به تعهدم با این تیم پایبندم.»

قلعه نویی از اظهار نظر درباره احتمال حضورش در فصل آینده در استقلال خودداری کرد و تاکید داشت: «تمام فکر و ذکرم به موفقیت تراکتور سازی است و آن چیزی که در حال حاضر از این تیم می‌بینید هنوز 40 درصد از ایده‌آل‌های من محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از نماینده تبریز در لیگ برتر خواهید دید.»