اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خودکشی جوان ماهشهری روی قبر پدر


فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خودکشی یک جوان اهل این شهرستان بر روی قبر پدرش را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خودکشی یک جوان اهل این شهرستان بر روی قبر پدرش را تکذیب کرد.

دوزادهم مهرماه عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که جوانی را نشان می داد که در حالی که تیشرت مشکی و شلوار جین به تن دارد و رگ دست خود را زده بر روی یک قبر افتاده است.
در توضیح این عکس آمده بود جوان عرب اهل ماهشهر به دلیل فقر و تنگدستی بر روی قبر پدرش دست به خودکشی زده است.

سرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی این شهرستان درباره این خبر و دست به دست چرخیدن این عکس در فضای مجازی به خبرآنلاین گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خودکشی یک جوان با انگیزه فقر و تنگدستی به دست ما نرسیده است.

وی در ادامه ضمن کذب خواندن این خبر تاکید کرد: با منتشر کنندگان شایعات و اخبار کذب که امنیت جامعه را در خطر می اندازند مطابق قانون برخورد می شود.


ویدیو مرتبط :
جوان زیبا که3 ساعت بعد نبش قبر شد بی نمازی جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه جنجال خودکشی دختر جوان/ رضا رویگری: من کاملا تکذیب می کنم


داستان خودکشی دختری 20ساله به خاطر سوءاستفاده یک بازیگر شناخته شده از او بالاخره پای بعضی چهره های آشنا را به این ماجرا باز کرد.

داستان خودکشی دختری 20ساله به خاطر سوءاستفاده یک بازیگر شناخته شده از او بالاخره پای بعضی چهره های آشنا را به این ماجرا باز کرد. خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری آریا، در این باره نوشت رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص شایعه سوءاستفاده از یک دختر جوان که منجر به خودکشی او شده است ضمن تکذیب این شایعه، گفت: «پس از انتشار این خبر بسیاری از مطبوعات با من تماس گرفتند در حالی که این موضوع به من مربوط نمی شود و چنین چیزی وجود ندارد». ظاهرا علت این تماس ها با این بازیگر قدیمی شباهت زیاد مشخصات اعلام شده با مشخصات اوست. رویگری ضمن انکار این اتهام گفت: «چند دهه در سینمای ایران فعالیت کرده ام این درحالی است که هیچ مورد اخلاقی از من نمی توان یافت».

او تاکید کرد: «کلیپ های زیادی برای تخریبم ساخته و منعکس شد اما سازندگانش نتوانستند در این اتفاق موفق باشند».

این بازیگر همچنین افزود: «اگر چنین اتفاقی توسط بنده صورت گرفته بود، مطمئنا صداوسیما اجازه فعالیت به من نمی داد». این درحالی است که پیش اتز این مهدی میرزابزرگی، مدیر برنامه های رضا رویگرید رد رابطه با انتشار این خبر که مشخصات اعلام شده آن با رضا رویگری می خواند به تماشا گفت: «من کاملا آن مطلب را تکذیب می کنم و وکیل آقای رویگری و مراجع قضائی دارند این پرونده را پیگیری می کنند و د و نهاد دولتی دیگر هم پیگیر این پرونده هستند که نمی توانم نامی از آنها ببرم. آقای رویگری هم اعلام کرده اند هر کسی سند و مدرکی در تایید این ماجرا دارد رو کند».

میرزابزرگی همچنین درمورد شکایت رویگری از روزنامه منتشرکننده این خبر گفت: «ایشان شکایت کرده اند و هرکس هر سند و مدرک و ادله ای در اثبات این موضوع دارد ایشان حاضرند در هر ارگان و هر جایی و به هر مقامی پاسخگو باشند».

در ادامه میرزابزرگی از تماشا خواست اطلاعات بیشتر را از علی اصغری مشاور رضا رویگری بگیریم. اصغری تاکید کرد: «این داستان از ریشه ساختگی است و ما از روزنامه مورد نظر شکایت کرده ایم».

 اصغری در پاسخ به این که چرا رویگری تکذیبیه رسمی علیه این مطلب منتشر نمی کند، گفت: «خب حالا علت هایی دارد. همین الان آن روزنامه به راحتی می تواند تکذیب کند». و وقتی ما از او پرسیدیم پس بر چه مبنایی از آن روزنامه شکایت کرده اند گفت: «همین را می گویم که اگر پیگیری به آن سمت بشود می توانند همه چیز را به راحتی تکذیب بکنند. بالاخره آن کسی که این جور می نویسد راه فرارش را بلد است. شما اول و آخر آن مطلب را بخوانید متوجه قصه آنجلینا جولی می شوید. داستان آمدن این بنده خدا به ایران و اینکه این موضوع را چه کسی دارد پیگیری می کند و اصلا علت چیست و چه جوری این قصه را به این مطلب وصل کرده و... همه چیز را روشن می کند. دارند از یک موضوع دیگر بهره برداری می کنند و اصلا این موضوع حائز اهمیت برایشان نبوده».

وقتی از اصغری خواستیم شفاف تر توضیح بدهد گفت: «من بهره برداری را می گویم. شما با یک مطلب می توانید از یک موضوع بهره های زیادی بببرید. متوجه هستید؟! باید ببینید هدف نویسنده چه بوده و چه بهره ای می خواسته از طرح این مسئله ببرد».

رویگری، همسر و مدیر برنامه اش

یکی از شبهه هایی که باعث شد گزارش روزنامه مذکور را به رویگری نسبت بدهند علاوه بر اینکه بازیگر مذکور را «ر» نامیدند توضیحاتی درباره همسر او بوده. فرشته میرهاشمی، همسر رضا رویگری، بانی و موسس و مدیر موسسه بنیان بود. بنیان موسسه ای بود که تکنولوژی موفق و موثر بودن را به صورت برنامه ها تجربی طرح و ارائه می کرد.

فعالیت این موسسه که در آمریکا هم فعالیت دارد از سال 85 در ایران متوقف شده است. رویگری درباره همسرش و فعالیت های او در یکی از مصاحبه هایش گفته است: «همسر من یک زن دانشمند است که خیلی از انسان ها را با کلاس هایش به زندگی امیدوار کرده است».

همینطور در این یادداشت گفته شده «م.ب» را به عنوان مدیر برنامه بازیگر مذکور معرفی کرده که با نام مدیر برنامه های رویگری مطابقت دارد. رویگری که به نقش مدیر برنامه برای بازیگران اعتقاد دارد. در این باره گفته: «بازیگر باید آرامش داشته باشد و یک شخص دیگر باید کنار بازیگر باشد و کارهای او را مدیریت کند. من وقتی یک مدیر برنامه دارم یعنی یک دفتر دارم که در این دفتر چند نفر هم کار می کنند و همین باعث می شود چند نفر هم شاغل بشوند».

عذرخواهی رویگری و باقی ماجرا

رویگری سال گذشته در آخرین فیلم مسعود ده نمکی، اخراجی ها3، در نقش مهندس، یکی از کاندیداهای انتخاب بازی کرد. نقشی که حواشی و انتقادات بسیاری به همراه داشت اما 29 شهریور امسال ویدئویی از او در فضای مجازی منتشر شد که در آن به نظر می رسید رویگری از مردم برای ایفای این نقش عذرخواهی می کند. به گزارش 24 آنلاین، او در این ویدئو گفته: «اگر من نقشی بازی کردم و در کاری بودم که مردم یا عده ای آن را دوست نداشتند یا اینکه دوست نداشتند آن نقش را من بازی کنم، فقط یک جمله می گویم: انسان جائزالخطاست و من هم یک انسانم. هر کاری که کردم و شما دوست نداشتید، اگر اخراجی ها بوده، صدایم بوده، راه رفتنم بوده یا رانندگیم بوده که شما دوست نداشتید من برای آن عذرخواهی می کنم. کلی می گویم، هرکسی هر کار مرا که دوست ندارد من را ببخشد. فردا شاید بمیرم، دارم می گویم که بدی هایم را ببخشید».

شایان ذکر است این ویدئو در سایت های اینترنتی، با عنوان «عذرخواهی رویگری به خاطر بازی در اخراجی ها 3» منتشر شده است. این همان مطلبی است که اصغری، مشاور رویگری آن را عامل اتهام به این بازیگر قدیمی می داند. البته رویگری همان زمان در گفت و گویی با تماشا اعلام کرد که آن یک عذرخواهی کلی بوده و ربطی به اخراجی ها ندارد و برای بازی در اخراجی ها  از هیچ کس عذرخواهی نکرده است.

منبع: روزنامه تماشا