اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیبیه دفتر خاتمی



تکذیبیه دفتر خاتمی از خبر سایت مشرق نیوز

تکذیبیه دفتر خاتمی

روابط عمومی دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی خبر سایت مشرق نیوز با عنوان «در مراسم رونمایی از مجسمه خاتمی چه گذشت؟» را تکذیب کرد.

برنامه دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با سید محمد خاتمی سابقه ده ساله دارد؛ این برنامه  در زمان وزارت احمد مسجدجامعی و به منظور تبریک عید غدیر به سید محمد خاتمی، رئیس جمهور وقت شکل گرفت و از ده سال پیش تا کنون بدون وقفه برگزار شده است.

 

این مراسم معمولاً همراه قرائت قرآن، شعرخوانی و اجرای چند برنامه هنری است اما مهم ترین بخش آن رونمایی از یکی از نسخه های کهن قرآن کریم است. چنانچه امسال نیز از یک قرآن نفیس و منحصر به فرد رونمایی شد.

مراسم امسال نیز طبق روال هر سال در دفتر سید محمد خاتمی برگزار شد و هیچ برنامه ای برای بزرگداشت و یا رونمایی از تندیس ومجسمه سید محمد خاتمی وجود نداشت و اصولاً این نوع روش های تبلیغی جزو منش فرهنگی رئیس جمهور اسبق کشورمان نیست.

ضمن تکذیب خبر منتشر شده در سایت مشرق، همه دوستان رسانه ای را به رعایت اخلاق و اطمینان از منبع اخبار دعوت می کنیم.
/انتخاب


ویدیو مرتبط :
جمهوری دهم-موسوی و250 جاسوس دفتر خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور هاشمی، خاتمی و عارف در منزل حبیبی/ تماس تلفنی دفتر رئیس جمهور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

حضور هاشمی، خاتمی و عارف در منزل حبیبی/ تماس تلفنی دفتر رئیس جمهور

با اعلام خبر درگذشت دکتر حسن حبیبی چهره های سیاسی و مسئولان فعلی و سابق نظام با حضور در منزل وی با خانواده دکتر حبیبی ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر رئیس جمهور در تماسی تلفنی با همسر دکتر حسن حبیبی متن پیام رئیس جمهور به مناسبت درگذشت وی را قرائت کردند.

هم چنین آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سید محمد خاتمی، روسای جمهور سابق کشورمان، محمدرضا عارف معاون اول دولت هشتم و سیدحسن خمینی نوه امام(ه) با حضور در منزل دکتر حبیبی در ملاقات با خانواده ایشان ضمن تسلیت درگذشت وی با ایشان ابرازهمدردی کردند.

اساتید داشگاه، دانشجویان و فعالان عرصه علم و فرهنگ نیز از صبح امروز در منزل دکتر حبیبی حضور پیدا کرده اند./مهر