اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توهین بیل گیتس به خانم رئیس جمهور


رفتار بی تكلف بیل گیتس و رعایت نكردن تشریفات هنگام دیدارش با رئیس جمهور كره جنوبی موجی از انتقادها را در رسانه های این كشور به راه انداخته است.

جام جم آنلاین: رفتار بی تكلف بیل گیتس و رعایت نكردن تشریفات هنگام دیدارش با رئیس جمهور كره جنوبی موجی از انتقادها را در رسانه های این كشور به راه انداخته است.

 بیل گیتس روز دوشنبه هنگام دیدار با خانم پارك گئون-هی رئیس جمهور كره جنوبی دكمه های كتش را نبسته بود و یك دستش هم در جیب شلوارش بود.

رسانه های كره جنوبی این رفتار بی تكلف بیل گیتس را نپسندیده و آن را نوعی  بی احترامی تلقی كرده اند. عكس این دیدار در صفحه اول تمام روزنامه های امروز سه شنبه كره جنوبی منتشر شد.



روزنامه یونگ آنگ ایلبو تیتر زده بود: « تفاوت فرهنگی یا رفتار غیر محترمانه؟». روزنامه دونگ-آ ایلبو نیز زیر عكس نوشته بود: دست دادن غیر محترمانه؟ دست دادن بدون تكلف؟».

كاخ « خانه آبی » مقر ریاست جمهوری كره جنوبی به رغم جنجالی كه رسانه های كشور علیه بنیانگذار مایكروسافت به راه انداختند از هرگونه اظهار نظر در این رابطه خودداری كرده است.

اغلب مردم كره جنوبی پایبند رعایت احترام بزرگتر و سنت های تربیتی هستند.


ویدیو مرتبط :
بیل گیتس و رئیس جمهور کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا بیل گیتس به رئیس جمهور کره جنوبی توهین کرد؟



آیا بیل گیتس به رئیس جمهور کره جنوبی توهین کرد؟

مرسوم است که در ملاقات های دیپلماتیک افراد شان یکدیگر را به درستی رعایت کنند اما گویا این موضوع را کسی به بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت یاد نداده بوده است یا او نخواسته آموخته هایش را اجرا کند.

 

بیل گیتس,رئیس جمهور کره جنوبی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شین هوا دست دادن بیل گیتس با رئیس جمهور کره جنوبی در حالیکه یک دستش در جیبش بوده بسیاری از مردم کره جنوبی را خشمگین کرده است.

او که همچنان یکی از 5 ثروتمند برتر جهان است دیدار با رئیس جمهور کره جنوبی، دست خود را از جیبش در نیاورد و با یک دست در جیب با او دست داد.

این رفتار وی از دید بسیاری از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی رفتاری اهانت آمیز و تحقیر آمیز تلقی می شود.

برخی از کاربران کره جنوبی و سایر ملل در صفحات شخصی خود و در شبکه های اجتماعی بیل گیتس را بی ادب نامیده اند.

اما سایر تصاویری که از بیل گیتس منتشر شده 

 

بیل گیتس,رئیس جمهور کره جنوبی

 بیل گیتس و آلن ژوپه وزیر خارج اسبق فرانسه

بیل گیتس,رئیس جمهور کره جنوبی

 بیل گیتس و تابو امبکی رییس جمهور افریقای جنوبی

بیل گیتس,رئیس جمهور کره جنوبی

بیل گیتس و بان کی مون و مدیر سازمان جهانی بهداشت

بیل گیتس,رئیس جمهور کره جنوبی

بیل گیتس و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل

نشان می دهد که او قصد توهین نداشته و روش او در دست دادن با دیگر رهبران سیاسی همینگونه بوده است./خبرآنلاین