اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف کامیون حامل ارز قاچاق در مرز عراق



قاچاق ارز,کامیون حامل ارز قاچاق,توقیف کامیون حامل ارز قاچاق

توقیف کامیون حامل ارز قاچاق در مرز عراق

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ارز قاچاق خبرداد.

سرهنگ علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گمرک تمرچین هنگام کنترل تردد خودروها به یک دستگاه کامیون عراقی مشکوک شده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون پیش از 47 میلیون دینار عراقی و 843 میلیون ریال پول رایج کشورمان را کشف و ضبط کردند.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر مشخصات راننده این کامیون عراقی را «سلیم عزیز» اهل و ساکن اربیل عراق معرفی کرد و به ایسنا گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های خود معترف شد که فرد ایرانی دیگری عامل اصلی قاچاق است.

علیپور ادامه‌داد: به دنبال اظهارات متهم مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم ردیف دوم به هویت «علی.ق» اهل و ساکن پیرانشهر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر با بیان اینکه هر دو متهم به همراه اسکناس‌های مکشوفه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر اینکه مرزهای کشور مکان مناسبی برای اقدامات مجرمانه نیست، تصریح‌کرد: قاچاقچیان و افرادی که قصد انجام اقدامات خلاف قانون در مرز را دارند باید بدانند که مرزهای کشور برای اقدامات آنان ناامن شده و مرزبانان اجازه کوچکترین تخلفی را به آنان نخواهند داد.

ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
توقیف دو اتوبوس حامل کالای قاچاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف لنج حامل سوخت قاچاق در قشم


فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم گفت: یک فروند لنج حامل 60هزار لیتر سوخت قاچاق روز سه شنبه در مسیر بین بندرعباس و قشم توقیف شد.

خبرگزاری ایرنا: سرهنگ ˈعبدا... لشکریˈ روز سه شنبه افزود: لنج حامل این محموله قاچاق، که در حال حرکت بسوی آب های بین المللی بود، به همراه 11نفر متهم از سوی ماموران گشت دریابانی قشم توقیف، و برای انجام مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

جمعه هفته گذشته نیز در حوالی دهانه جزیره قشم افزون بر250هزار لیتر سوخت قاچاق از دو فروند لنج توسط این ماموران توقیف، وافزون بر 19نفر متهم هم دستگیر شدند.