اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف محموله قاچاق ۴ میلیاردی



اخبار,اخبار اجتماعی ,قاچاق البسه

فرمانده نیروی انتظامی دلیجان گفت: یک محموله قاچاق البسه به ارزش ۴ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی دلیجان توقیف شد.

سرهنگ حمزه امین‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به توقیف یک محموله قاچاق توسط ماموران این شهرستان اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح برخورد با قاچاق و عاملان آن ماموران نیروی انتظامی دلیجان اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده‌ای انجام شد.

وی افزود: به دنبال این اقدامات پلیسی ماموران از تردد یک کامیون حامل لباس قاچاق در محور اصفهان-دلیجان مطلع شدند، با اعزام اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مذکور کار گشت‌زنی به منظور شناسایی‌کامیون حامل قاچاق آغاز شد.

فرمانده انتظامی دلیجان تصریح کرد: پس از چند ساعت گشت‌زنی کامیون شناسایی و راننده آن که قصد متواری شدن را داشت با سرعت عمل پلیس متوقف شد، در بازرسی ابتدایی از این کامیون راننده مدعی شد که بار کامیون پوکه معدنی است ولی ماموران موشکافانه‌تر به بازرسی پرداخته و مقادیر زیادی روسری،کیف زنانه،کفش،کاپشن و پیراهن مردانه کشف شد.

سرهنگ امین‌نژاد با اشاره به ارزش محموله قاچاق گفت: ارزش این محموله قاچاق 4 میلیارد ریال اعلام شد که در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار اجتماعی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
توقیف محموله سلاح ترکیه در ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف محموله 8 میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در سمنان



فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف اتوبوس حامل 734 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق خبرداد و تاکید کرد: مبارزه با قاچاق ماموریتی ملی و برای توسعه اقتصادی کشور ضروری است

سردار "محمدرضا میرزایی" در تشریح این مطلب به خبرنگار ما گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود ساعت 3:30 بامداد روز گذشته به یك دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف كردند.

 

سردار میرزایی به اظهارات ضد و نقیض راننده اتوبوس و بازدید پلیس از جعبه بغل خودرو اشاره و تصریح كرد: 734 دستگاه انواع گوشی های تلفن همراه خارجی كشف شد. وی با بیان اینكه این محموله فاقد هرگونه مجوز قانونی خرید و حمل بود افزود: راننده اتوبوس در تحقیقات پلیس، مالك خودرو را خریدار گوشی های موبایل معرفی كرد.

 

به گفته سردار میرزایی در بررسی كارشناسان مبارزه با قاچاق كالا ارزش این محموله توقیفی غیرمجاز بالغ بر 800 میلیون تومان عنوان شد. این مسئول انتظامی به هماهنگی با مرجع قضائی و احضار راننده اتوبوس اشاره و اضافه كرد: متهم در تحقیقات تكمیلی پرونده اعتراف كرد و پس از حضور در دادسرا، روانه زندان شد


 اخبار  حوادث   - خبر انلاین