اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف قتل‌ عام پرندگان مهاجر در گیلان


متخلفانی که به قتل‌عام پرندگان مهاجر در گیلان اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: متخلفانی که به قتل‌عام پرندگان مهاجر در گیلان اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.

یک متخلف معروف و سابقه‌دار شکار و صید در منطقه پیربازار رشت به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز پس از تعقیب و گریز در دام ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان افتاد.

این شکارچی متخلف که مدتها بود به روش‌ها مختلف از دست ماموران متواری می‌شد، سرانجام، طی عملیات ره‌گیری و کمین نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول قاچاق در منطقه پیربازار رشت دستگیر و جهت طی مراحل قانونی و اخذ دستورات قضایی به پاسگاه انتظامی دلالت شد.

دستگیری این شکارچی متخلف حرفه‌ای سابقه‌دار بازتاب گسترده‌ای در منطقه و در بین دوستداران محیط‌زیست داشته است.

مامورین یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت طی عملیات جداگانه‌ای موفق به دستگیری یک متخلف دیگر شکار و صید در منطقه حسین‌بکنده شدند که طی گزارشات واصله او هم به شکل وسیع پرندگان مهاجر را قتل‌عام کرد.

این شکارچی متخلف نیز پس از شناسایی و رهگیری سرانجام شامگاه گذشته به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول و 12 مرغابی شکار شده دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.


ویدیو مرتبط :
قتل عام مرغابی های مهاجر!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام پرندگان مهاجر در فریدونکنار +عکس


با شروع فصل سرما در نیمکره شمالی زمین، پرندگان مهاجر زیستگاه های در حال یخ زدن خود را به قصد یافتن غذا ترک کرده و به عرض های جنوبی کره زمین و سرزمین هایی با اقلیم معتدل تر مهاجرت می کنند.