اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف شوک آور یک هواپیما در بیابان‌ های قم


توقف یك فروند هواپیمای مسافری در بیابان‌های قم تعجب رهگذران و ساكنان شهرك نزدیك به محل توقف این هواپیما را برانگیخته است.

روزنامه ایران: توقف یك فروند هواپیمای مسافری در بیابان‌های قم تعجب رهگذران و ساكنان شهرك نزدیك به محل توقف این هواپیما را برانگیخته است.

توقف یك فروند هواپیمای مسافری در بیابان‌های قم در حالی توجه همه را به خود جلب كرده كه در نگاه نخست كسی پاسخی منطقی برای حضور این هواپیما در بیابان پیدا نمی‌كند.محل توقف این هواپیما در نزدیكی یك پارك و یك شهرك قرار دارد و جالب‌تر این‌كه تنها چند قلاده سگ از این هواپیما محافظت می‌كنند.

برای همه سوال برانگیز بود كه دلیل توقف بیش از حد این هواپیمای مسافری كه از نوع فوكر 100 است، چیست و چرا برای انتقال آن به فرودگاه مناسبی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد؟معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که هواپیمایی که در مناطق نزدیک شهر قم دیده شده است، یکی از هواپیماهای از رده خارج مسافری است، گفت: صاحب این هواپیما که ایرلاین وی قبلاً منحل شده، در حال ساخت فرودگاهی در شهر قم است.چندی پیش  عكس عجیبی از هواپیمایی منتشر شد كه نشان می‌داد در بیابان رها شده و چند سگ از آن نگهبانی می‌كنند.

قطعاً پارک هواپیما در چنین محلی که نشانی از فرودگاه ندارد و حتی نمی‌توان گمان کرد که این مکان در نزدیکی فرودگاه باشد، برای همه جای تعجب دارد.کاپیتان حمیدرضا پهلوانی، رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در این‌باره گفت: این هواپیمای مسافری از رده خارج شده و متعلق به یکی از شرکت‌های هواپیمایی منحل‌شده است.

وی اظهار داشت: این هواپیما متعلق به فردی است که هم‌اکنون در شهر قم در حال ساخت فرودگاه بوده و قبلاً هم ایرلاین داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که این هواپیما صاحب دارد، تصریح کرد: این شرکت هواپیمایی در قم فعال بوده و سپس ایرلاین مربوطه منحل شده است.

با این وجود مشخص نیست هواپیمای غول‌پیكر چگونه به این بیابان انتقال داده شده و آیا صاحب آن اجازه رهاكردنش در آن منطقه را داشته است و این هواپیما چه عاقبتی در آینده خواهد داشت؟


ویدیو مرتبط :
هواپیما در بیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این هواپیما در بیابان‌های قم چه می کند؟!


یک هواپیما در بیابان‌های جنوبی شهر قم قرار دارد،‌ جایی نزدیکی یک پارک و شهرک؛ بدون هیچ باند فرودی یا فرودگاهی.

مجله مهر: یک هواپیما در بیابان‌های جنوبی شهر قم قرار دارد،‌ جایی نزدیکی یک پارک و شهرک؛ بدون هیچ باند فرودی یا فرودگاهی.

این تصاویر را یکی از مخاطبان ارسال کرده است که یک هواپیما را در بیابان‌های خروجی قم و در نزدیکی شهر پردیسان نشان می‌دهد.

از این هواپیما با استفاده از چند سگ بزرگ حفاظت می‌شود، اما معلوم نیست علت قرار گرفتن هواپیمای مذکور در این مکان چیست.

این هواپیما در بیابان‌های قم چه می کند؟!

این هواپیما در بیابان‌های قم چه می کند؟!