اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توفیق پسر احمدی نژاد در آبیاری قطره‌ای!


رییس‌جمهور درجریان سفر به زنجان از موفقیت پسرش در آبیاری قطره ای یاد کرد.

وی که در زمینه لزوم استفاده کشاورزان از روش‌های نوین آبیاری به‌ویژه آبیاری قطره‌ای و اثرات آن در بهبود محصولات کشاورزی و کاهش آب مصرفی سخن می‌گفت، به استفاده از آبیاری قطره‌ای در حیاط منزل خود اشاره کرد.

احمدی نژاد با اشاره به دو درخت خرمالو و انگور کاشته شده در حیاط منزل خود اظهار داشت: محصولات این دو درخت پیش از استفاده از روش آبیاری قطره‌ای، چندان قابل توجه نبود اما پسر من که در دانشگاه درس خوانده و نسبت به این مسایل توجه دارد، به استفاده از روش آبیاری قطره‌ای برای این دو درخت روی آورد.

رییس قوه مجریه در گفتاری صمیمی با حاضران در این مراسم که به صورت زنده از شبکه خبر پخش شد، افزود: پس از استفاده از این روش، محصولات این دو درخت بسیار زیاد و با کیفیت‌تر شد، به‌گونه‌ای که درخت مو تا ۸۰-۷۰ کیلو انگور می‌دهد و درخت خرمالو هم پربار است و مصرف آب هم به یک پنجم کاهش یافته است.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پسر آقای احمدی نژاد وچند دلیل دیگر برای رای ندادن به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر کوچک احمدی نژاد داماد شد



پسر کوچک احمدی نژاد داماد شد

 

رهوا نوشت: علیرضا احمدی نژاد فرزند کوچک رییس جمهوری اسلامی ایران شب عید غدیر با حضور برخی از اقوام نزدیک و عین سادگی با فرزند خواهر سردار رشید اسلام شهید  حاج محمود کاوه ازدواج کرد.

 

این گزارش حاکی از آن است که پدر همسر علیرضا احمدی نژاد جراح دندانپزشک و خانواده بسیاز مذهبی و ولایی هستند.

رهبر انقلاب در وصف شهید محمود کاوه فرموده اند: محمود زمان انقلاب شاگرد ما بود اما حالا استاد ما شد.../رهوا