اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره سخنرانی احمدی نژاد در بابل


فرماندار بابل درباره حضورش در سخنرانی احمدی‌نژاد گفت: «حضور بنده با هماهنگی و موافقت و نظر مساعد استانداری و وزارت کشور صورت گرفته و به منظور حفظ امنیت و آرامش مراسم بوده است.»

روزنامه ایران: فرماندار بابل درباره حضورش در سخنرانی احمدی‌نژاد گفت: «حضور بنده با هماهنگی و موافقت و نظر مساعد استانداری و وزارت کشور صورت گرفته و به منظور حفظ امنیت و آرامش مراسم بوده است.»

رجب ملایی رئیسی در گفت‌وگو با یک سایت محلی افزود: «مگر کشور ما جمهوری اسلامی نیست و مگر نه اینکه باید با همه برخوردی یکسان شود، اگر این گونه است حضور بنده بلااشکال بوده است. ضمن اینکه باید به بزرگان‌مان احترام بگذاریم و با تنگ‌نظری راه را نبندیم.» ملایی حضور نیافتن اش در این مراسم را بی احترامی دانست و از شرکت در این مراسم دفاع کرد.

گفتنی است، سایت انتخاب گزارش داده بود: «پس از پایان مراسم برخی بزرگان استان مازندران تا پاسی از شب در منزل یکی از مسئولان سابق دولت و با حضور محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه دادند... بسیاری از مسئولان شهرستان بابل بویژه آقای ملایی فرماندار ویژه و معاون استانداری مازندران در این مراسم، حضور داشتند.

به جز مقامات مختلف فرمانداری، برخی فرمانداران و بخشداران که از دوره احمدی‌نژاد همچنان مشغول فعالیت هستند، در جلسه خصوصی با احمدی‌نژاد شرکت کردند.» فرماندار بابل درباره این بخش از خبر واکنش و توضیحی نداشته است.


ویدیو مرتبط :
دکتر احمدی نژاد در بابل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند



 

 

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند

رئیس جمهور كشورمان شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد كرد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، شامگاه پنجشنبه ـ ۳۱ شهریورماه ـ به وقت تهران برای هفتمین سال پیاپی در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان ششمین سخنران نوبت صبح نشست پنجشنبه در فاصله ساعت ۱۲ تا ۱۳ به وقت محلی برابر با ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به وقت تهران به صورت زنده از شبکه های پرس تی وی و العالم و شبکه های اول و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد..../ایسنا