اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره خبر مداح 180 میلیون تومانی


کافه سینما خبری به نقل از یک نویسنده اصول گرا منتشر کرد که در آن، بدون ذکر نام خبر از دریافت مبلغی مابین صد و سی تا صد و هشتاد میلیون تومان از سوی یک مداح برای اجرای مراسم در شهر قم داده شده بود.

کافه سینما: کافه سینما خبری به نقل از یک نویسنده اصول گرا منتشر کرد که در آن، بدون ذکر نام خبر از دریافت مبلغی مابین صد و سی تا صد و هشتاد میلیون تومان از سوی یک مداح برای اجرای مراسم در شهر قم داده شده بود.

فرد محترمی که خود را از مسئولان هیأت خادم الرضا (ع) معرفی کرده، (که البته اسمی از این هیات در اصل خبر کافه سینما نیامده)، دقایقی بعد از انتشار خبر، با ارسال توضیحی در قالب یک کامنت، پای این پست، پرداخت این مبلغ را رد کرده، و توضیحی در این باب ارائه کرده‌اند:

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت کافه سینما

بدینوسیله اعلام می دارد خبر ذکر شده توسط فرد مذکور، از اساس کذب محض بوده و چنانچه هیأت خادم الرضا (ع) قادر به تأمین چنین مبالغی بود، بی‌شک برای خود حسینیه‌ای مهیا می‌ساخت و مراسمات خود را در ورزشگاه برگزار نمی‌نمود!

ذاکر با اخلاص اهل بیت، جناب آقای جواد مقدم که تاکنون از تمام حاشیه‌ها فارغ بوده‌اند، به دلیل استعداد و تلاش خودشان توانسته‌اند بحمدالله هزاران جوان را به مجالس اهل بیت بکشانند و آنها را با مفاهیم عاشقانه در ارتباط با اهل بیت علیهم السلام، انس دهند و از همین روی نیز همواره مورد حسادت عده‌ای خاص بوده‌اند.

کسانی که اینگونه مجالس را وقیحانه با مجالس لهو و لعب غربی مقایسه می‌کنند و بدون آنکه حتی یکبار در آنها شرکت کرده باشند، چشم‌های گریان و حال معنوی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در اثنای اینگونه سینه‌زنی‌ها را انکار می‌کنند، خود باید در آن دنیا پاسخگوی امام حسین (ع) و نوکران‌شان باشند.

همانطورکه چندین مرتبه در خود هیأت اعلام شد، جناب آقای مقدم توسط یک بانی شخصی به قم دعوت شده‌اند و به هیچ عنوان چنین مبالغ هنگفتی را دریافت ننموده‌اند.

خواهشمند است با توجه به انتشار این خبر در این سایت، پاسخ ذکر شده را منتشر فرمایید.

باتشکر


ویدیو مرتبط :
سپرده گذاری روزانه 180 نفر برای وام 80میلیون تومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند



 

 

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند

 


وزارت اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند/ نماینده بیرجند به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.

در پی درج خبری به نقل از نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی كه در آن به جلسه كمیسیون امنیت ملی اشاره كرده بود و اینكه نمایندگان وزارت اطلاعات در این جلسه از نظر این وزارتخانه برای كاهش رابطه با روسیه خبر داده بودند، دفتر این نماینده توضیحاتی را ارائه كرد.
متن توضیح حسین ابراهیمی بدین شرح است؛
احتراما با عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، پیرو درج مطلب منتسب به سخنان حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده محترم بیرجند و نایب‌رئیس میسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی مبنی نظر وزارت محترم اطلاعات در رابطه با روابط ایران با روسیه، ضمن تكذیب موضوع به استحضار می‌رساند:
1-وزارت محترم اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند.
2-نمایده محترم بیرجند فقط به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.
خواهشنمد با عنایت به قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این دفتر اقدام فرمایند...../تحلیل:ایلنا