اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح درباره خبر آزادی «شهرام جزایری»


رئیس سازمان زندانها درباره آخرین وضعیت آزادی شهرام جزایری، آتش سوزی زندان شهرکرد، استفاده از دستبند و پابندهای الکترونیکی و بازرسی از بندهای زندانها توضیح داد.

خبرگزاری مهر: علی اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران در خصوص آزادی شهرام جزایری، گفت: در خصوص آزادی فرد مورد اشاره شما منتظریم تا مقام قضایی آن را اعلام کند.

وی همچنین درباره آتش سوزی زندان شهرکرد نیز، افزود: گزارش این حادثه به رئیس قوه قضائیه اعلام شده و پس از بررسی آن از سوی آیت الله لاریجانی، موضوع را اطلاع رسانی می کنیم.

رئیس سازمان زندانها درباره دستبند و پابندهای الکترونیکی نیز گفت: دوره آزمایشی دستبند و پابندهای الکترونیکی تمام شده و ایرادات آن را شناسایی کرده ایم. برای تولید این دستبندها با چند شرکت صحبت کرده ایم که به زودی در این باره تصمیم گیری می شود و اعلام می کنیم که استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی در کدام استانها اجرایی می‌شود.

جهانگیر درباره بازرسی از بند 350 اوین نیز گفت: ما به طور منظم بازرسی های خود را انجام می دهیم تا با این بازرسی ها محیط امنی را برای زندانیان فراهم کنیم.


ویدیو مرتبط :
سریال کیمیا - شهرام کام فر یا شهرام جزایری؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش شهرام جزایری به خبر آزادی اش


شهرام جزایری گفت: گمانه زنی های رسانه ای در خصوص تاریخ دقیق آزادی من پس از 13 سال زندان امر نادرستی است و باید در این خصوص به اقدامات دستگاه قضا اعتماد داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا: شهرام جزایری در تماس با خبرنگار ما گفت: گمانه زنی های رسانه ای در خصوص تاریخ دقیق آزادی من پس از 13 سال زندان امر نادرستی است و باید در این خصوص به اقدامات دستگاه قضا اعتماد داشته باشیم.

وی روز شنبه در تماسی که از بازداشتگاه اوین داشت با اعلام این مطلب افزود: البته دفاعیات وکلا نیز از حقوق مسلم و قانونی ما زندانیان است.

وی تصریح کرد: مطمئنم قوه قضاییه مرا هم مشابه سایر زندانیان که محکومیت هایشان تمام شده، در وقت قانونی آزاد خواهد کرد.

جزایری خطاب به رسانه ها نیز گفت: لطفا له یا علیه این موضوع قلم نزنید زیرا فرزندان خردسالم چشم به راه آمدن پدرشان هستند.