اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح حسینیه ارشاد درباره خبر درگیری


به استحضار می‌رساند موسسه حسینیه ارشاد در برگزاری مراسم ماه مبارك رمضان در تعامل كامل با مسوولان ذی‌ربط بوده و به لطف خداوند متعال تاكنون هیچگونه مشكلی وجود نداشته است.

روزنامه اعتماد: پیرو چاپ خبری در ستون دیروز «پیدا و پنهان» روزنامه، روابط عمومی حسینیه ارشاد توضیحی را ارسال كرده كه در زیر می‌آید:

«به استحضار می‌رساند موسسه حسینیه ارشاد در برگزاری مراسم ماه مبارك رمضان در تعامل كامل با مسوولان ذی‌ربط بوده و به لطف خداوند متعال تاكنون هیچگونه مشكلی وجود نداشته است.

از روز اول شروع مراسم تاكنون پیرو درخواست مسوولان موسسه، افرادی از 4 ارگان اورژانس تهران، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت حضار محترم در مراسم حضور داشتند و خوشبختانه مراسم در امنیت كامل برگزار شده است».


ویدیو مرتبط :
حسینیه ارشاد - تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند



 

 

توضیح یك خبر از سوی نماینده بیرجند

 


وزارت اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند/ نماینده بیرجند به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.

در پی درج خبری به نقل از نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی كه در آن به جلسه كمیسیون امنیت ملی اشاره كرده بود و اینكه نمایندگان وزارت اطلاعات در این جلسه از نظر این وزارتخانه برای كاهش رابطه با روسیه خبر داده بودند، دفتر این نماینده توضیحاتی را ارائه كرد.
متن توضیح حسین ابراهیمی بدین شرح است؛
احتراما با عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، پیرو درج مطلب منتسب به سخنان حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده محترم بیرجند و نایب‌رئیس میسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی مبنی نظر وزارت محترم اطلاعات در رابطه با روابط ایران با روسیه، ضمن تكذیب موضوع به استحضار می‌رساند:
1-وزارت محترم اطلاعات دارای سخنگو و وزیر و معاونین می‌باشد كه نظرات آن وزارتخانه محترم را ارائه می‌دهند.
2-نمایده محترم بیرجند فقط به ذكر برگزاری جلسه‌ای كمیسیون امنیت ملی پرداخته‌اند كه قرار بر حضور مقامات محترم وزارت اطلاعات بوده است.
خواهشنمد با عنایت به قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این دفتر اقدام فرمایند...../تحلیل:ایلنا