اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توزیع سریال مشهور با نام «افسارگسیخته»


سریال آمریکایی «برکینگ بد» از پس‌فردا با دوبله فارسی و با عنوان «افسار گسیخته» در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

وب‌سایت آی‌سینما: سریال آمریکایی «برکینگ بد» از امروز با دوبله فارسی و با عنوان «افسار گسیخته» در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. به گفته مدیرعامل موسسه تصویرگستر پاسارگاد، پخش صحنه‌های اصلی این سریال که به پخش مواد مخدر توسط یک شیمی‌دان می‌پردازد دست‌خوش تغییر نشده و حذف دیگر صحنه‌ها به روند داستان ضربه‌ای نمی‌زند.

سریال مشهور با نام «افسارگسیخته» توزیع می‌شود!

علی اسدزاده، مدیرعامل موسسه تصویرگستر پاسارگاد در گفت و گو با آی‌سینما از پخش «برکینگ بد» از سه‌شنبه خبر داد. پیش از این خبر پخش دوبله این سریال که مخاطبان بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است، در خردادماه داده شده و قرار بود پس از پایان ماه رمضان توزیع آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شود. اما این اتفاق به دلایلی به تاخیر افتاد که اسدزاده گفت: «دلایل این تاخیر را  همزمان با پخش سریال، عنوان خواهیم کرد.»

مدیر دوبلاژ این سریال ۶۲ قسمتی، امیرهوشنگ زند است. «برکینگ بد» که با عنوان عجیب «افسار گسیخته» توزیع می‌شود، داستان والتر وایت با بازی برایان کرانستون، یک معلم شیمی زحمتکش یک دبیرستان را روایت می‌کند که در ابتدای داستان متوجه می‌شود که دارای سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تامین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز پیشین خود، جسی پینکمن با بازی آرون پاول شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند.

«برکینگ بد» در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ پخش شده و توانسته بود نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب و جوایز مهمی را از آن خود کند. 


ویدیو مرتبط :
کپی برداری سریال محمدرضا گلزار از سریال مشهور آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده زن مشهور لبنان در یک سریال جدید لطیفی!‌ + عکس



خواننده زن مشهور لبنان در یک سریال جدید لطیفی!‌ + عکس

 

"پاملا الکیک" بازیگر و خواننده لبنانی قرار است در سریال 16 قسمتی محمدحسین لطیفی در نقش یک شاهزاده فرانسوی بازی کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، "پاملا الکیک" بازیگر و خواننده لبنانی قرار است در سریال 16 قسمتی محمدحسین لطیفی بازی کند.

 

سریال جدید لطیفی,خواننده زن مشهور لبنان ,پاملا الکیک,عکس پاملا الکیک,اخبار سینمای ایران

 

"الکیک" که قرار است تنها در ۸ قسمت سریال «ساخت ایران» بازی کند، گفته است: در این سریال "پیر داغر" بازیگر مشهور لبنانی نیز بازی می‌کند.

وی افزوده است: "پیر داغر" نقش یک لرد و من نقش یک شاهزاده فرانسوی را بازی می‌کنم و این کار کمدی است و قرار است در آن به زبان فارسی سخن بگویم.

این بازیگر لبنانی با بیان اینکه از سخن گفتن به زبان فارسی در این سریال خوشحال است، تصریح کرده است: با سرعت زبان فارسی را یاد گرفتم و این زبان، زبان سختی نیست.

وی همچنین درباره قراردادی که با محمدحسین لطیفی بسته، گفته است: مبلغ قرار داد من نسبت به نقشم خیلی خیلی بیشتر از لبنان است.

سریال «ساخت ایران» دومین مجموعه‌ای است که توسط لطیفی برای عرضه از طریق شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و قرار است بخش‌هایی از سریال «ساخت ایران» که با مضمون و فضایی کمدی ساخته می‌شود، در فرانسه تصویربرداری شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: محسن دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال است وی کیف مرد مجروح را می رباید و تصمیم می گیرد با مدارک درون کیف زندگی تازه ای برای خود رقم زند./برداشت نیوز