اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توافق با افسر پلیس برای قتل همسر سابق



 

مرد آمریكایی كه با همدستی همسرش با اجاره یك آدمكش قصد قتل همسر سابقش را داشت، به ۱۵ سال زندان محكوم شد.


این زوج از چندی پیش در جستجوی قاتل اجاره‌ای بودند و سرانجام پس از ارتباط با فردی كه برای قتل اعلام آمادگی كرده بود، از وی درخواست كردند با دریافت ۵۰۰۰ دلار زنی را كه همسر سابق استوارت بروش بود، به قتل برساند.

این زوج هنگامی كه پول درخواستی فردی كه خود را قاتل اجاره‌ای معرفی می‌كرد پرداخت كردند، متوجه شدند آنها با یك افسر پلیس وارد مذاكره شده‌اند.

با دستگیری این زوج و محاكمه ‌آنها، استوارت بروش ۶۰ ساله در دادگاه شهر بریوار در ایالت فلوریدا گفت: از این اقدام خود متاسف هستم و از همسر سابق خود عذر می‌خواهم و همسرش شلی هم پذیرفت كه در سوء قصد به همسر سابق استوارت همكاری داشته است.


ویدیو مرتبط :
افسر پلیس دو بیگناه را به قتل رساند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشد مجازات برای قتل همسر و فرزند/ خودزنی در محاصره پلیس



اشد مجازات برای قتل همسر و فرزند/ خودزنی در محاصره پلیس

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر و پسرش به مالزی گریخته بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص و 10 سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متهم که مهدی نام دارد شامگاه پنجشنبه 12 اردیبهشت 87 همسر 25 ساله خود به نام الهام و کودک 2 ساله اش به نام عرشیا را به قتل رساند و از خانه شان واقع در خیابان رباط کریم تهران گریخت. اجساد قربانیان صبح روز بعد کشف و تحقیقات برای دستگیری مهدی آغاز شد.

در حالی که شواهد نشان می داد مهدی به خارج از کشور گریخته است، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی طی دستوری از اینترپل خواست قاتل فراری را شناسایی و دستگیر کند.

یک هفته بعد از این ماجرا مهدی در حالی که به خانه اش باز گشته بود از سوی ماموران پلیس محاصره شد. وی سعی کرد با گروگان گرفتن پسر خاله اش که آن زمان در منزل متهم بود راه فرار خود را باز کند ولی وقتی موفق به این کار نشد اقدام به خودزنی کرد و ماموران او را به بیمارستان منتقل کردند.

در ادامه متهم تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل همسر و پسرش اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم هفته گذشته پای میز محاکمه قرار گرفت.

در این جلسه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به مهدی از او خواست تا به دفاع از خود بپردازد که متهم اظهار داشت: من با همسر و فرزندم رابطه خوبی داشتم. همسرم کارمند فرودگاه مهرآباد بود و من در یک شرکت موتورسازی کار می کردم. شب حادثه من و الهام بر سر محل کار من با هم درگیر شدیم. او مخالف کار کردن من در این شرکت بود. وقتی درگیری بالا گرفت جلوی دهان او را گرفتم تا سروصدا نکند اما دقایقی بعد متوجه مرگ او شدم. دو ساعت بالای سر جنازه گریه کردم بعد هم برای اینکه پسرم بی پدر و مادر بزرگ نشود او را هم خفه کردم. صبح روز بعد به مالزی رفته و مدتی آنجا بودم. اما خیلی زود پولهایم تمام شد و مجبور به بازگشت شدم که ماموران مرا دستگیر کردند.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و قضات شعبه 113 دادگاه کیفری، مهدی را به اتهام قتل همسرش به قصاص و به اتهام قتل پسر بچه خود به 10 سال زندان محکوم کردند./مهر