اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توئیت های علیدوستی پس از ماجراهای کن


ترانه علیدوستی حالا و پس از بازگشت از کن، سراغ توئیترش رفته است و به قول خودش روی «مود» پاسخگویی افتاده است. پرسش و پاسخ های کاربران و ترانه علیدوستی را درباره اتفاقات کن و حواشی فرودگاه در ادامه بخوانید.

وب‌سایت کافه سینما: ترانه علیدوستی حالا و پس از بازگشت از کن، سراغ توئیترش رفته است و به قول خودش روی «مود» پاسخگویی افتاده است. پرسش و پاسخ های کاربران و ترانه علیدوستی را درباره اتفاقات کن و حواشی فرودگاه در ادامه بخوانید.

 علیدوستی ساعاتی پیش ابتدا یکی از عکس های پخش شده در فضای مجازی که به مقایسه لباس او و دیگران می پردازد را منتشر کرد و نوشت:

توئیت های ترانه علیدوستی پس از ماجراهای جشنواره کن/ از ماجرای زهرمار گفتن، تا کلاستروفوبیای حاد و سردخانه

این خیلی بامزه‌س. می‌دونید چرا؟ شخص سمت راست اصغر فرهادیه در شانزده سالگی، مشغول ساخت فیلم کوتاه. :))

علیدوستی سپس به کلیپ مربوط به «زهرمار» گفتنش واکنش نشان داد و نوشت:

«زیرلبی و بی غرض شوخی میکردیم میخندیدیم. همه صدا میزدن ولی این یکی خیلی گوشخراش بود. #زهرمار رو گفتم اما نمیدونستم صدا ضبط میشه. شرمنده شدم.»

بازیگر فیلم فروشنده همچنین درباره کلیپ منتشر شده او در فرودگاه که می گوید «می ترسم»، نوشت:

«بله من مبتلا به کلاستروفوبیای [تنگناهراسی] حاد هستم. ویدیوی فرودگاه کامل نیست: ما ناخواسته وارد دالونی تنگ و بن بست شدیم و مردم ندونسته داشتن میومدن تو.

ضمنا چون پیگیر درمانش هم بودم: میگن به محض حمله ی ترس به زبونش بیارید که غش و مش نکنید. نمیدونستم فیلم ازمون میگیرن بی آبرو میشیم. :)»

پس از این توئیت و اعلام تنگناهراسی علیدوستی، یکی از کاربران از وی پرسید:

«جسد الی تو سردخونه سخت نبود؟»

علیدوستی: «اتفاقا: در اون نمای بسته به همین خاطر کیسه جسپ رو از نیمه بریده بودن و گریمور دستهام رو محکم گرفته بود که نلررن.»


ویدیو مرتبط :
به من کمک کن جک (ماجراهای اتمی) - Help Me Jack: Atomic Adventure

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:اصغر فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در اختتامیه جشنواره کن



اصغر فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در اختتامیه جشنواره کن

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید