اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران فردا بارانی می شود


کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران فردا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و برف بتدریج کاهش ابر و روز چهار شنبه کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از فردا بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: گودرزی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و باران وزش باد آغاز شده است.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "دوشنبه هفتم بهمن ماه 92" با ورود سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و باران وزش باد آغاز شده است.

وی افزود: فردا در این مناطق بارش ها تشدید می شود و دامنه فعالیت سامانه به جنوب غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و بطور ضعیف تر دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد و سبب بارش باران و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و در مناطق جنوبی تر با رگبار و رعد و برق همراه است.

کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه از میزان بارش ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و بارش ها در شمال شرق و شرق کشور ادامه می یابد.

گودرزی اظهار داشت: دما از بعدازظهر امروز تا ظهر فردا افزایش می یابد و در سواحل شمال غربی کشور و استان اردبیل با وزش باد گرم همراه است و از روز چهارشنبه با نفوذ هوای سرد ابتدا در نیمه غربی و طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد .

کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، نیمه ابری اوایل شب افزایش ابر و بارش باران و برف و برای فردا ابری در پاره ای نقاط بارش باران و برف بتدریج کاهش ابر و روز چهار شنبه کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و از فردا بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دمای 15 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان کشور گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
تهران بارانی - تایم لپس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران فردا بارانی می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی ,هواشناسی

وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به 17 درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه در استان تهران، باعث کاهش محسوس دما خواهد شد.

محمدمهدی عشقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا و طی روز چهارشنبه در استان تهران در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شدت وزش باد بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود اظهار کرد: بارش باران در برخی مناطق به ویژه شهرهای شمالی با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

عشقی در توصیه به مردم و مقامات مسوول استانی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی، اختلال در عبور و مرور و آبگرفتگی معابر تمهیدات لازمی نیز در این ایام اتخاذ شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به 17 درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان نیز یادآور شد: مناطق فیروزکوه با سه درجه سانتی گراد و فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با 35 درجه سانتی گراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را طی 24 ساعت گذشته در استان تهران داشته اند.

اخبار اجتماعی - ایرنا