اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید کره شمالی برای حمله به کاخ سفید


یک افسر ارشد نظامی کره‌شمالی تهدید کرد که حملات موشکی علیه پنتاگون و کاخ سفید انجام خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: یک افسر ارشد نظامی کره‌شمالی تهدید کرد که حملات موشکی علیه پنتاگون و کاخ سفید انجام خواهد داد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: این تهدیدات پس از آن مطرح شد که کره‌شمالی، واشنگتن را به افزایش تنش‌های نظامی میان کره‌شمالی و جنوبی متهم کرد.

"هوآنگ پییونگ سو"، رئیس دفتر سیاسی کل نظامی کره‌شمالی طی سخنرانی در مراسمی که به منظور شصت‌ویکمین سالگرد پایان جنگ میان کره‌شمالی و جنوبی برگزار شد، گفت: اگر امپریالیست‌های آمریکا حاکمیت و حیات ما را تهدید کنند، نیروهای ما راکت‌های موشکی را به سمت کاخ سفید و پنتاگون که منبع شیطان هستند پرتاب خواهند کرد.

وی گفت که یکی از مانورهای اخیر آمریکا و کره جنوبی که شامل استقرار هواپیمابر آمریکایی با قدرت موشکی است به این تنش‌ها دامن زده است.

این نخستین باری نیست که نطق شدیدالحن مقامات کره شمالی شامل تهدیدات هسته‌ای علیه آمریکا و پایگاه‌های این کشور در اقیانوس آرام مطرح می‌شود اما بیشتر کارشناسان بر این باورند که کره‌شمالی هنوز راه طولانی برای توسعه موشک بالستیک بین قارهای با برد مورد نیاز را دارد.


ویدیو مرتبط :
حمله کره شمالی به کاخ سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره شمالی کاخ سفید را تهدید کرد



اخبار,اخباربین الملل,هک شدن شرکت سونی


 اخبار بین الملل -  کره شمالی : کاخ سفید را منفجر خواهیم کرد

کره شمالی ضمن اعلام آمادگی برای جنگ با آمریکا تاکید کرد کاخ سفید را منفجر خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری کی سی ان آی ، کره شمالی تهدید کرد در واکنش به اتهاماتی که آمریکا درباره سونی مطرح کرده آماده منفجر کردن کاخ سفید است.

در بیانیه رسمی کره شمالی آمده است: مردم و ارتش کاملا برای رویارویی با آمریکا در هر نقطه ای از جمله در جنگ سایبری و برای منفجر کردن برج و باروی آنها، آماده اند.

در پی هک شدن شرکت سونی و ممانعت از پخش فیلم "مصاحبه" آمریکا، کره شمالی را مسئول این کار دانسته است و این در حالی است که کره شمالی این اتهام را رد کرده و می گوید دلایل زیادی دارد که هک شرکت سونی توسط خود آمریکایی ها صورت گرفته است.

 

 اخباربین الملل  - مهر