اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید داعش برای مسیحیان ساکن قدس



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای به تمامی مسیحیان ساکن قدس هشدار داده تا پایان ماه رمضان از این شهر خارج شوند و در غیر صورت با طلوع آفتاب عید فطر سربریده خواهند شد.

گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای به تمامی مسیحیان ساکن قدس هشدار داده تا پایان ماه رمضان از این شهر خارج شوند و در غیر صورت با طلوع آفتاب عید فطر سربریده خواهند شد. همچنین در این بیانیه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تهدید و به "مزدور صهیونیست‌ها" توصیف شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری 24 امارات،گروه تروریستی داعش به تازگی با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اجتماعی "فیس‌بوک" به مسیحیان ساکن قدس اشغالی هشدارداده هرچه سریعتر از این شهر خارج شوند و در غیر این صورت همه آنان روز عید فطر سربریده می‌شوند.

در این بیانیه مسیحیان بیت‌المقدس "کافر" خوانده شده و به آنها تا پایان ماه رمضان برای تخلیه شهرقدس فرصت داده شده است.

همچنین در این بیانیه داعش تمامی رهبران کشورهای عربی از جمله محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد.

در این بیانیه همچنین عباس «کافر» و «مزدور صهیونیست‌ها» خوانده شده که یهودیان و مسیحیان را در فلسطین اسکان داده است.

در این بیانیه ادعا شده است: ای مردم ما می‌خواهیم استقامت و تلاش شما را احیا کنیم و از شما می‌خواهیم هر کدام در هر مکانی که هستید مسیحیان ساکن منطقه خود و نیز مزدوران صهیونیست‌ها و کشورهای غربی را به ما معرفی کنید.

اسقف کلیسای لاتین شهر قدس نیز در واکنش به این بیانیه اعلام کرد این مساله هرگز باعث ترس و وحشت مسیحیان نخواهد شد و همه مسیحیان می‌توانند حق خود را در سرزمین‌های فلسطین به دست آورند و نیازی به حمایت هیچ کسی ندارند.

وی افزود: اگر این یک تهدید واقعی از سوی تروریست‌های داعش باشد ما در سرزمین خود می‌مانیم و ترس نداریم.

وی در پایان خطاب به تمامی مسیحیان و مسلمانان گفت: نترسید و این مساله را دنبال نکنید.


  اخبار  بین الملل  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
تهدید باز هم تهدید فرماندهان داعش ب انفجار فرانسه-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش، حزب الله ، مسیحیان و دولت لبنان و سعدالحریری را تهدید کرد



 اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل, داعش

گروه تروریستی تکفیری داعش بیانیه ای تصویری صادر، به طور صریح حزب الله ، دولت و مسیحیان لبنان و « سعدالحریری» رئیس حزب جریان المستقبل را تهدید کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، این بیانیه تصویری داعش را که به طورهمزمان لبنانی ها را تهدید و نصیحت می کند دو عنصر لبنانی این گروه تروریستی تکفیری که چهره خود را مخفی نکرده اند، قرائت کردند.


در این بیانیه تصویری که «دفتر اطلاع رسانی ولایت الرقه» آن را تحت عنوان« ای نوادگان صحابه در لبنان» منتشر کرده است، تروریست ها چندین پیام داده اند.


براساس این گزارش، نخستین پیام تروریست ها به « اهل سنت لبنان و دعوت آنها به انقلاب» است و یکی از دو عنصر لبنانی داعش خطاب به اهل سنت لبنان گفت: شما را به بیعت با خلیفه ابراهیم البغدادی فرامی خوانیم.


در این بیانیه تصویری ضمن حمله به حزب الله لبنان آمده است: نظام سوریه با همدستی عرب ها و صلیبی ها، لبنان را اشغال کرده بود.


در بخشی از این بیانیه تصویری، سعدالحریری درملاقات با یکی از مقامات آمریکائی نشان داده و همزمان گفته می شود: میلیون ها دلار برای خرید سلاح پرداخت می شود که هیچ هدفی به جز کشتن اهل سنت ندارد.


در بخش دیگری از این بیانیه تصویری، تصاویر« نهاد المشنوق» وزیر کشور،« تمام سلام» نخست وزیر و « نبیه بری» رئیس مجلس لبنان تحت عنوان « طاغوت های دولت لبنان» نمایش داده می شود و یکی از دو عنصر لبنانی داعش می گوید: هرگز نمی توانید جلوی حمله «دولت اسلامی» به سوی خود را بگیرید.


داعش سومین پیام تهدید آمیز خود را متوجه مسیحیان لبنان کرده و آورده است: از صلیبی ها می خواهیم که تسلیم خداوند شده و به پیامبرش ( حضرت محمد(ص)) ایمان بیاورند تا خونشان پاک شود وگرنه باید جزیه پرداخت کنند و بدانند که نمی توانند جلوی « دولت اسلامی» را بگیرند.


در این بیانیه تصویری گروه تروریستی تکفیری داعش که در قالب فیلم یازده دقیقه ای و با استفاده از روش های پیشرفته تهیه و منتشر شده، خطاب به لبنانی ها آمده است: بدانید حاکمان شما، طاغوت ها و اذناب طاغوت ها هستند.


همزمان با آن تصویر« میشل سلیمان» رئیس جمهور سابق لبنان در کنار « باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نشان داده می شود.


اخبار  بین الملل  -  ایرنا