اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تندروها در اراک مصطفی معین را تهدید کردند + عکس



اخبار,اخبارسیاسی,مصطفی معین

برخی افراد تندرو با نصب بنر در دانشگاه اراک سعی دارند از سخنرانی مصطفی معین در این دانشگاه جلوگیری کنند.

  پس از آنکه اعلام شد به مناسب ۱۶ آذر و روز دانشجو٬ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اراک همایشی با سخنرانی دکتر مصطفی معین (وزیر علوم دولت سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی) برگزار می‌کند٬ برخی گروه‌های تندرو علیه این برنامه اعتراض کردند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اراک نیز به همین بهانه بیانیه‌ای منتشر کرده است که در قسمتی از آن آمده است عده ای با سوءاستفاده از فضای رسانه‌ای و وارونه جلوه دادن مسائل٬ سعی در فریب اذهان عمومی دارند و چون گذشته به دنبال غبارآلود کردن فضای دانشگاه و نشاط سیاسی آن هستند.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه اراک با اشاره به صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله دری نجف آبادی که از تحریف صحبت‌هایش در خبرگزاری‌های مغرض انتقاد کرده بود٬ تاکید شده اخلال در برگزاری مراسم با واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اراک مواجه خواهد شد.
 

اخبار,اخبارسیاسی,مصطفی معین

 اخبار سیاسی  -  ایلنا 


ویدیو مرتبط :
‫همسر سابقم تهدید می کند لطفا کمکم کنید محسن محمدی نیا معین روانشناس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید تندروها به تکرار حادثه شیراز (+عکس)



با وجود آنکه فرماندار اندیمشک در جمع معترضان حاضر شده و به سؤال‌های آنها پاسخ داد٬ معترضان تهدید کردند اگر مراسم لغو نشود٬ احتمال دارد حادثه‌ای مشابه حادثه شیراز رخ دهد.

تجمع تعدادی از افراد لباس‌شخصی مقابل فرمانداری اندیمشک باعث لغو مراسم سخنرانی یک نماینده اصلاح‌طلب پیشین مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته جمعی از افراد خودسر در شهرستان اندیمشک با تجمع مقابل فرمانداری اندیمشک خواستار لغو برنامه سخنرانی مصطفی کواکبیان شدند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حادثه شیراز


این مراسم قرار بود ساعت 19 دیروز در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شود.

این رسانه در ادامه خبر خود آورده است: با وجود آنکه فرماندار اندیمشک در جمع معترضان حاضر شده و به سؤال‌های آنها پاسخ داد٬ معترضان تهدید کردند اگر مراسم لغو نشود٬ احتمال دارد حادثه‌ای مشابه حادثه شیراز رخ دهد.

مشاهده خبرنگار ایلنا، حاکی از آن است که تعداد این معترضان حدود 100 نفر بوده است.

هفته گذشته نیز مراسم سخنرانی صادق زیباکلام در دانشگاه دزفول با فشار نیروهای تندرو لغو شد.

به گزارش ایسنا، سال گذشته عده‌ای در اعتراض به سفر علی مطهری به شیراز که به منظور انجام یک سخنرانی در دانشگاه این شهر صورت گرفته بود، این نماینده مجلس را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.


 اخبار اجتماعی  -  ایلنا