اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون و انتخاب رشته دانشگاه آزاد



مهلت ثبت نام بدون آزمون و انتخاب رشته دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون و انتخاب رشته دانشگاه آزاد

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون و انتخاب رشته های با آزمون سال ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد تا روز یكشنبه ۱۰ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، «ناصر اقبالی» اظهار داشت: داوطلبانی كه تاكنون نتوانسته اند در رشته های بدون آزمون ثبت نام كنند و یا موفق به انتخاب رشته های با آزمون این دانشگاه نشده اند، فرصت دارند تا ۱۰ شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.
 
وی یادآور شد: داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند ۲۰ رشته محل، داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع كاردانی بدون آزمون، یك رشته محل و متقاضیان مقطع كارشناسی پیوسته ۱۰ رشته محل را انتخاب كرده و در سایت مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org ثبت كنند.

مشاور رییس دانشگاه به داوطلبانی كه در آزمون شركت كرده اند، توصیه كرد كه علاوه بر انتخاب در رشته های با آزمون، برای ثبت نام در بدون آزمون نیز اقدام كنند تا شانس بیشتری برای ادامه تحصیل داشته باشند.

براساس اعلام قبلی دانشگاه آزاد، امروز ۳۱ مردادماه آخرین مهلت انتخاب رشته های با آزمون و ثبت نام رشته های بدون آزمون این دانشگاه تعیین شده بود.

بنابراعلام مركز آزمون دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی بـه سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و یا به نشانی الكترونیكی [email protected] ایمیل خود را ارسال كنند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند و همچنین تا ۱۰ شهریورماه، كارشناسان ستاد تلفنی نیز به صورت شبانه روزی در مركز حضور دارند و پاسخگوی سؤالات داوطلبان خواهند بود. /ایرنا

 

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون های دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 20 بهمن تمدید شد



 

 

دانشگاه آزاد

 

 

مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی و متقاضیان بدون آزمون این دوره تمدید شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ثبت نام داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد سال90 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز چهارشنبه20 بهمن 89 تمدید شد.

بر این اساس داوطلبان طی این مدت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی در سراسر كشور و تهیه دفترچه راهنما و كارت اعتباری نسبت به ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی www.azmoon.org  اقدام كنند..../تحلیل:ایسنا