اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدن: برخی ستادها دیشب تخلف کردند


شب گذشته نیز بعضی از ستادها با چسباندن پوسترها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف کرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعکس شده است.

خبرگزاری فارس:  مرتضی تمدن  درباره آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: مجریان انتخاباتی در تهران برای برگزاری حماسه‌ای بزرگ در اوج آمادگی هستند.
 
وی افزود: در استان تهران 5 هزار و 882 شعبه اخذ رأی که شامل 11 هزار و 959 صندوق می‌شود مهیا شده و امکانات مربوط به زیرساخت‌های برگزاری انتخابات از لحاظ تدارکات آماده شده است.
 
تمدن افزود: از ساعت 8 صبح روز 24 خرداد اخذ رأی آغاز می‌شود و به مدت 10 ساعت انتخابات ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید مهلت رأی‌گیری از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.
 
استاندار تهران با اشاره به اینکه از امروز به هیچ وجه فعالیت تبلیغاتی قانونی نیست گفت: داوطلبان باید کاملاً مراقبت کنند که قانون تبلیغات انتخاباتی به درستی اجرا شود و خلافی صورت نگیرد.
 
تمدن افزود: قبل از شروع اخذ رأی تمامی شعبات از آثار تبلیغاتی پاک خواهد شد و نمایندگان نامزدهای مستقر در محل اخذ رأی نیز نمی‌توانند نسبت به تبلیغ کاندیداهای مدنظر خود اقدام کنند.
 
وی به تخلفات بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: بعضی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری روز گذشته مرتکب تخلف شدند و از محلی که برای تبلیغات مجوز داشته‌اند فراتر رفتند و قانون را در این خصوص رعایت نکردند.
 
تمدن گفت: بعضی از نامزدها تقاضای حضور هواداران خود در میادین را کردند که به هیچ وجه کارشان قانونی نبوده و برای این اقدام باید از وزارت کشور مجوز دریافت کنند.
 
وی به دیگر موارد تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: شب گذشته نیز بعضی از ستادها با چسباندن پوسترها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف کرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعکس شده است.
 
استاندار تهران یادآور شد: تاکنون مراحل اجرای انتخابات در اوج آرامش و امنیت برگزار شده است.


ویدیو مرتبط :
بدترین راننده جهان و تخلف پشت تخلف..بدون تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی خواستاربرخوردباعوامل تخلف مالیاتی



 

رحیمی خواستاربرخوردباعوامل تخلف مالیاتی شد

 

در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی؛

رحیمی خواستار برخورد با عوامل تخلف مالیاتی شد


طراحی سیستم جامع مالیاتی كه در دستور كار دولت قرار دارد و امكان بررسی دقیق فرآیندهای مالیاتی را فراهم می‌كند، گام بزرگی در جهت مقابله با تخلفات مالیاتی خواهد بود.

معاون اول رییس‌جمهور با تاكید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مالیات كشور، خواستار برخورد جدی با عوامل متخلف در زمینه پرداخت و اخذ مالیات شد.
محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به تخلفات مالیاتی و با تاكید بر اینكه این تخلفات منافع كشور را به خطر می‌اندازد، خواستار اقدام اساسی و پیشگیرانه در این زمینه شد.
وی همچنین با اشاره به طراحی سیستم مدیریت اطلاعات قراردادهای خارجی كه امكان ردیابی قراردادها و بررسی تخلفات شركت‌ها را مهیا می‌سازد، گفت: طراحی سیستم جامع مالیاتی نیز كه در دستور كار دولت قرار دارد و امكان بررسی دقیق فرآیندهای مالیاتی را فراهم می‌كند، گام بزرگی در جهت مقابله با تخلفات مالیاتی خواهد بود.
دراین جلسه در خصوص اتصال گمرك به سامانه جامع بارنامه‌ها و سامانه انبارها كه بررسی دقیق و شناسایی سیستمی كالاهای قاچاق را میسر می‌سازد بحث و بررسی شد.
همچنین دستگاه‌های مربوطه گزارشی از مصوبات قبلی ستاد در زمینه مبارزه با معوقات بانكی و زمین‌خواری ارائه كردند...../تحلیل:ایلنا