اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماشای یورو 2012 در سینما فقط برای آقایان


پلیس پایتخت موافقت خود را با پخش این بازی‌ها در سینماها اعلام كرده است، اما فقط برای حضور آقایان در سینما مجوز داده است.

خبرگزاری ایسنا: با سپری شدن دو روز از آغاز بازی‌های فوتبال یورو 2012 ، در پی درخواست انجمن سینماداران، مبنی بر پخش این بازی‌ها از سینماها،پلیس پایتخت موافقت خود را با پخش این بازی‌ها در سینماها اعلام كرده است، اما فقط برای حضور آقایان در سینما مجوز داده است.

 در پی درخواست انجمن سینماداران در خصوص اکران مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اکران این مسابقات در سینماهای پایتخت صرفا با حضور آقایان و کسب مجوز لازم از اداره اماکن تهران موافقت کرد.

 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این خصوص اعلام کرد: آن دسته از سینماهایی که در نظر دارند نسبت به اکران این مسابقات اقدام کنند می‌توانند از طریق انجمن سینماداران و با مراجعه به اداره اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و اخذ مجوز برای اکران مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) اقدام کنند.

 بر این اساس مجوز مذکور به جهت حفظ شان و شخصیت بانوان صرفا برای اکران آقایان صادر می‌شود و سینماهای یاد شده باید حتما در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

 پلیس پایتخت همچنین اعلام کرده است که بر اساس هماهنگی صورت گرفته امنیت لازم برای آن دسته از سینماهایی که مجوز اکران این مسابقات را دریافت کنند توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ تامین می‌شود و در خصوص مشکلی وجود ندارد.

 حال پس این مجوز باید دید كه سینماداران فوتبال را تنها برای آقایان پخش می‌كنند؟     


ویدیو مرتبط :
امکان تماشای یورو 2012 برای طرفداران نابینای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود زنان به سینما ممنوع شد/ تماشای فوتبال فقط برای آقایان



پردیس های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.به گزارش خبرآنلاین، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی 2010 در پردیس های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت های آسیا ادامه پیدا کرده است.

 

طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبرو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبرو شده است.

اداره اماکن در تازه ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از  بازی فوتبال ایران و امارات  اتخاذ شد.  علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی  را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.../خبرآنلاین