اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش قطر برای كسب میزبانی بازیهای المپیك 2020


کمیته المپیک قطر روز جمعه اعلام کرد که دوحه پایتخت این کشور برای کسب میزبانی بازیهای المپیک تابستانی 2020 به رقابت با دیگر نامزدهای برگزاری این بازیها می پردازد.

کمیته المپیک قطر روز جمعه اعلام کرد که دوحه پایتخت این کشور برای کسب میزبانی بازیهای المپیک تابستانی 2020 به رقابت با دیگر نامزدهای برگزاری این بازیها می پردازد.

به گزارش خبرگزاری کیودو از لندن، چهار شهر توکیو، رم، مادرید و استانبول نیز نامزد برگزاری المپیک سال 2020 شده اند. این تعداد نسبت به دوره های گذشته کمتر است.

 قطر از مسوولان کمیته بین المللی المپیک خواسته است که این بازیها به دلیل گرمای شدید دوحه به جای رویه معمول 15 ژوئیه تا پایان اوت، از 20 سپتامبر تا 20 اکتبر برگزار شود.

منبع: ورزش3



ویدیو مرتبط :
نصرآزادانی: برای كسب بهترین نتیجه تلاش می كنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الهه احمدی دومین سهمیه بازیهای المپیك لندن را كسب كرد



 

یك منبع لیبیایی: قذافی به جنوب لیبی فرار كرد

 

 

الهه احمدی بانوی تیرانداز ایرانی در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، با كسب مدال نقره مسابقات جام جهانی در استرالیا، دومین سهمیه تیراندازی ایران برای حضور در بازی های المپیك ۲۰۱۲ لندن را از آن خود كرد.

 

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از سایت خبری فدراسیون تیراندازی، وی در جمع ۸ نفر برتر در مرحله فینال حاضر شد و تنها با چهار دهم اختلاف از نفر اول و با امتیاز ۵۰۲.۲ توانست گردن آویز نقره را از آن خود كند و در جایگاه دوم بایستد.

شایان ذكر است، تیراندازان ایرانی با ممانعت پلیس دبی سلاح های خود ر ا در اختیار نداشتند و با تفنگ های قرضی در این رقابتها حضور یافتند.

دیگر تیراندازان ایرانی همگروه وی نیز شانس كسب سهمیه المپیك را داشتند اما به دلیل در اختیار نداشتن سلاح های خود نتوانستند سهمیه ای كسب كنند.

۸۰ تیرانداز در این رشته با یكدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیراندازی از كره با ۵۰۲.۶ امتیاز مدال طلا و شركت كننده ای از اوكراین با ۵۰۱.۷ امتیاز مدال برنز را بدست آورند.

شایان ذكر است، مه لقا جام بزرگ، اولین تیرانداز كشورمان بود كه سال گذشته با حضور در رقابت های قهرمانی جهان (آلمان) نخستین سهمیه المپیكی را صاحب شد.../ایرنا