اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر مذهب اجباری به دستور آقای مدیر عامل +عکس



خانمی که بخاطر اجبار مدیر عاملش در تغییر مذهب مجبور شد خانه و زندگی اش را رها کند توانست از او 348 هزار دلار غرامت بگیرد.

تغییر مذهب , تغییر مذهب ستارگان هالیوودی
این خانم که یک متخصص بهداشت دهان و دندان است در یک کلینیک شبانه روزی در ایالت فلوریدا زندگی میکرد . مدیر این کلینیک مردی خودخواه از فرقه طبیعت گرایان بود و به اجبار از این خانم خواسته بود در سمینارهای این گروه شرکت کرده و تغییر مذهب دهد.
خانم "سوزان مولمان" بارها سعی کرد او را متقاعد کند اما زمانیکه دید آزار و اذیت او تمام شدنی نیست به همراه دخترش از آن ایالت فرار کرده و در میشیگان به زندگی پرداخت.
این اتفاقات در سال 2009 رخ داد و خانم "مولمان" با بازگشت به ایالت زادگاهش از این کارفرمای گمراه به دادگاه احقاق حقوق شهروندی شکایت کرد و توانست از او غرامت بگیرد.

تغییر مذهب , تغییر مذهب ستارگان هالیوودی
بنابر رای دادگاه محلی این زن قربانی آزار و اذیت های کارفرمایش شده است و علاوه بر آسیب های مالی از نظر روحی هم صدمه دیده است و بنابر این میتواند از مدیرش غرامت بگیرد.
دادگاه اقدام کارفرمایان در جهت تغییر عقاید مذهبی کارمندان را محکوم کرد و دستور پرداخت 3480 دلار غرامت به مدیر کلینیک را به وی ابلاغ کرد.
این روزها بازار عقاید مذهبی گمراه کننده در امریکا داغ است . اخیرا نیز یکی از ستارگان هالیوودی پیرو مذهب طبیعت گرایان (تام کروز) به خاطر عقاید مذهبی اش از همسرش جدا شد.
 پرداد


ویدیو مرتبط :
‫ضربه آقای "مدیر عامل" به شکم خبرنگار‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ازدواج کرد + عکس



زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ازدواج کرد + عکس

مارک زوکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک، بعد از ظهر یکشنبه با پریسیلا چان ۲۷ ساله پیمان ازدواج بست. به گزارش دیلی میل، به مهمان ها گفته شده بود که این مهمانی به مناسبت فارغ التحصیلی خانم چان برگزار می شود.

این مراسم کوچک در خانه زوکربرگ واقع در پالو آلتوی کالیفرنیا برگزار شد، و این زوج جوان خبر آن را قبلاً در فیس بوک منتشر کرده بودند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانم چان روز دوشنبه از دانشگاه علوم پزشکی سان فرانسیسکو فارغ التحصیل شده بود و جالب این که فارغ التحصیلی او با تولد ۲۸ سالگی همسرش مصادف بود.

این زوج ۹ سال پیش در هاروارد با هم آشنا شده بودند و از ماه ها قبل برای برپایی جشن ازدواجشان برنامه ریزی می کرده اند اما قصد نداشتند که تا قبل از فارغ التحصیلی خانم چان این مراسم را برگزاری کنند.

یکی از مهمان ها می گوید حلقه ای که زوکربرگ برای همسرش طراحی کرده بود “بسیار ساده ” بوده است. حدود ۱۰۰ نفر در این جشن کوچک حضور داشتند که تنهاپس از ورود به مراسم به آنها گفته شد که این جشن در واقع یک جشن ازدواج بوده است. حتی لباس های عروس و داماد و غذایی که در مهمانی سرو شده هم ساده و معمولی توصیف شده است.

علیرغم اینکه زوکربرگ همیشه با تلاش افراد برای حفظ حریم خصوصیشان در اینترنت مخالف بوده است، اما خود او تا مدت ها مسائل خصوصی زندگی اش را پنهان می کرده است./مجله ببین .کام