اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویر جوانی که کد 40 درصد از بدافزارهای دنیا را توزیع کرده است



 اخبار گوناگون - تصویر جوانی که کد 40 درصد از بدافزارهای دنیا را توزیع کرده است

پائونچ ، جوان 27 ساله روس مسوول آلودگی 40 درصد از کامپیوترهای دنیا به بدافزارهاست.

 

اخبار ,اخبار گوناگون  ,ساخت بدافزار

 

وی که اکتبر امسال توسط نیروهای امنیتی روسیه بازداشت شده، "کیت بدافزار سازی "موسوم به Blackhole exploit kit‌ را خلق و توزیع کرده است.

گروه امنیتی Group-IB که باعث کشف و شناسایی پائونچ  بوده در گزارشی نوشت این جوان 27 ساله ماهی 50 هزار دلار از بابت فروش کیت ساخت بدافزار، درآمد داشته است. وی همچنین مسوول کیت ساخت بدافزار دیگری موسوم به Crypt‌ نیز هست که توسط ضد ویروسها کشف شده است.

پائونچ  با درآمد فوق العاده ای که کسب کرده بود، سوار بر پورشه کاین سفید رنگ زندگی مجللی را برای هم به هم زده بود.

کیت های اکسپلویت ساز، ابزاری هستند که بوسیله آن می توان با تزریق کد های مخرب به سایتهای مظنون، انواع بدافزارها را خلق و روانه اینترنت و بازار آی تی کرد. از طریق ورود کاربر نهایی به سایتهای مظنون، کدهای مخرب روی کامپیوتر قربانی اجرا شده و اطلاعات حساس بانکی و ... به سرقت می رود.

به گفته کارشناسان گروه امنیتی Group-IB مسوول 40 درصد از بدافزارهای توزیع شده در دنیا پائونچ  و کیت مخرب بدافزاری وی است.محققان گروه با وارد شدن روی شبکه پائونچ  تحت عنوان فروشنده توانستند موضوع 40 درصد را کشف کنند.

پائونچ  طوری کدهای خود را توزیع کرده که در هر جای دنیا از خود ردپای مخصوصی گذاشته و اگر هکری کدها را خریده و کد جدید بنویسد، دوباره رد پای پائونچ  در آن دیده می شود.

آکا پائونچ رسما در گروه های امنیتی و مسوول کشف حفره های امنیتی روی اوراکل، اینترنت اکسپلورر، ادو فلش و ... کار می کرده است.

گزارش گروه امنیتی با انتشار خبر بازداشت 13 هکر بانکی اعلام شده توسط وزیر کشور روسیه هم زمان شد. هنوز درباره دادگاه پائونچ و جزییات آن خبری منتشر نشده است.

تخمین اولیه خسارات ناشی از Blackhole در روسیه حدود 2.3 میلیون دلار برآورد شده است اما قطعا این رقم دهها برابر بیشتر بوده و برای انیکه مقامات نخواهند پاسخگوی بدافزار در سطح بین المللی باشند، رقم آن را کم برآورد کرده اند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ساخت بدافزار

 اخبار گوناگون - ارس تکنیکا,خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
محاسبه ی ریاضی دنیا و آخرت 150 درصد و 50 درصد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر بزرگترین خرچنگ دنیا



 

بزرگترین خرچنگ

 

بزرگترین خرچنگ دنیا که از ژاپن به نمایشگاه زندگی دریایی بلژیک راه یافته است در حال حاضر ۵/۳ متر طول دارد.

 

این خرچنگ که "کرابزیلا" نام دارد و در نمایشگاه زندگی دریایی "بلانکبرگ" در بلژیک به نمایش در آمده در آبهای ژاپن پیدا شده است.

 

طول بازوهای بزرگترین خرچنگ دنیا ۵/۳ متر است و می تواند در بزرگسالی به ۵/۴ متر برسد.

 

این خرچنگ از گونه Macrocheira kaempferi است که سال گذشته در اقیانوس آرام شکار و به آکواریومی در بیرمنگام انگلیس منتقل شد.

 

برای انتقال "کرابزیلا" از انگلیس به بلژیک، این خرچنگ را در یک واگن ویژه در ترنی که از تونل زیر دریای مانش می گذرد قرار دادند./خبرگزارى مهر (www.mehrnews.com)