اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از«اکسپریا زد 3 پلاس» سونی


کمپانی سونی از محصول جدید خود با نام «اکسپریا زد ۳ پلاس» رونمایی کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: کمپانی سونی از محصول جدید خود با نام «اکسپریا زد ۳ پلاس» رونمایی کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

کمپانی سونی چندی پیش به رونمایی از محصول جدید خود با نام  Xperia Z۴ در ژاپن پرداخته بود اما اکنون محصول جدید این کمپانی +Xperia Z۳ نام داشته که از نظر ظاهری شبیه به Xperia Z۳ است اما برخی از قابلیت های محصول جدید نسبت به محصول قبلی آپدیت شده تا بتواند گزینه مناسب تری برای طرفداران محصولات سونی باشد. محصول جدید سونی ضد گرد و غبار و آب بوده و در چهار رنگ مختلف سفید، مشکی، نقره ای و مسی عرضه خواهد شد.

تصویری از«اکسپریا زد 3 پلاس» سونی

دوربین اصلی و جلویی  +Xperia Z۳  مجهز به فناوری Cyber-shot و Handycam است که متعلق به کمپانی سونی است. این فناوری جدید به کاربران اجازه می دهد حتی در نورهای کم و محدود نیز بتوانند تصاویر سلفی زیبایی را بگیرند.

دوربین اصلی این محصول  ۲۰.۷ مگاپیکسل و با حسگر عکس Exmor RS  و لنز زوایه عریض ۲۵ میلی متری  G و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل است. سونی در این محصول از تمامی خلاقیت های خود بهره گرفته تا بتواند محصول متفاوتی را عرضه کند. دوربین جدید این محصول از قابلیت هایی مانند  Style portrait و موتور پردازش Bionz برخوردار است تا بتواند تصاویر متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

تصویری از«اکسپریا زد 3 پلاس» سونی

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، پردازشگر فوق سریع هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم، اندروید ۵.۰ و همینطور وضوح تصویر  Full HD ۱۰۸۰ P را نام برد. +Xperia Z۳  از LTE Cat۶ و Wi-Fi MIMO با حداکثر سرعت دانلود LTE نیز پشتیبانی می کند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر لورفته از سونی اکسپریا زد 5 پلاس



اخبار,اخبار تکنولوژی,سونی اکسپریا زد 5 پلاس

تصویری از سونی اکسپریای زد 5 پلاس/ Experia 5+ در اینترنت منتشر شد.

این گوشی 5.5 اینچی نوعی فبلت محسوب می‌شود که با فرمت 4K رزولوشنی معادل 3840 در 2160 پیکسل دارد و در رنگ‌هایی مانند طلایی، کروم، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

نکته جالب‌توجه اینکه این گوشی حسگر اثرانگشت نیز دارد.

زد 5 و زد 5 کامپک ظاهراً در نمایشگاه برلین IFA رونمایی می‌شود. ازآنجایی‌که سونی زد 3 پلاس با پردازنده اسنپ دراگون 810 مشکل پیداکرده، هنوز معلوم نیست سونی از چه پردازنده‌ای در این گوشی استفاده خواهد کرد.

اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین