اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر مستهجن افزایش بازدید می آورد!


رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری عامل انتشار تصاویر مبتذل در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری عامل انتشار تصاویر مبتذل در این استان خبر داد.

سرهنگ نیكنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای كاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته، كارشناسان پلیس فتا، وبلاگی را كه در زمینه انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن فعالیت می‌كرد ، شناسایی كرده و تحقیقات خود را برای شناسایی گرداننده این سایت آغاز كردند.

 نیكنام با بیان اینكه گرداننده وبلاگ كه اهل و ساكن كرج بود، شناسایی و دستگیر شد، گفت: وی در ابتدا اظهار داشت كه از این وبلاگ اطلاعی ندارد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و هدف خود را از این كار بالابردن آمار بازدید كاربران از وبلاگ خود عنوان كرد.


وی با تاكید براینكه خرید و فروش مطالب، عكس و فیلم‌های مبتذل كه اخلاق جامعه را هدف قرار دهد و موجب ترویج بی‌بند و باری و ابتذال در فضای مجازی شود، جرم است، گفت: پلیس با عاملان چنین جرایمی برخوردی قاطع خواهد كرد.


ویدیو مرتبط :
راهنمای استفاده از نرم افزار افزایش بازدید ایتا بازدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر مستهجن برای افزایش آمار بازدید!



اخبار,تخلفات  رایانه ای,تصاویر مبتذل

انتشار تصاویر مستهجن برای افزایش آمار بازدید!

رییس پلیس فتای البرز از دستگیری عامل انتشار تصاویر مبتذل در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نیکنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته، کارشناسان پلیس فتا، وبلاگی را که در زمینه انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن فعالیت می‌کرد را شناسایی کرده و تحقیقات خود را برای شناسایی گرداننده این سایت آغاز کردند.

نیکنام با بیان اینکه گرداننده وبلاگ که اهل و ساکن کرج بود، شناسایی و دستگیر شد، گفت: وی در ابتدا اظهار داشت که از این وبلاگ اطلاعی ندارد اما پس از مواجه با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و هدف خود را از این کار بالابردن آمار بازدید کاربران از وبلاگ خود عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه خرید و فروش مطالب، عکس و فیلم‌های مبتذل که اخلاق جامعه را هدف قرار دهد و موجب ترویج بی‌بند و باری و ابتذال در فضای مجازی شود، جرم است، گفت: پلیس با عاملان چنین جرائمی برخوردی قاطع خواهد کرد. /ایسنا