اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) سفر حسن روحانی به قم



(تصاویر) سفر حسن روحانی به قم

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به شهر قم رفت.

صبح امروز حجت الاسلام حسن روحانی با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام روحانی با قدردانی از حمایت‌های آیت‌الله مکارم شیرازی از دولت منتخب گفت: دولت باید بتواند ارتباط منظمی با مراجع عظام تقلید داشته باشد.

 

روحانی افزود: ارتباط دولت با مراجع باید به‌شکلی باشد که هم دولت از نظرات ایشان بهره‌مند شود و هم مورد حمایت ایشان قرار گیرد.

دیدار رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله شبیری زنجانیدر ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع و علما، حجت الاسلام حسن روحانی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد. این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد بدون حضور خبرنگاران بود.

 

حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:‌ قبل از انتخابات افراد حرف‌های مختلفی را می‌زدند؛ گروهی می‌گفتند که انتخابات را باید تحریم کنیم؛ گروهی می‌گفتند باید در انتخابات مشارکت کرد و گروه دیگری بین نامزدها مردد بودند.

 وی افزود: الحمد لله با مشارکت گسترده مردم همه‌چیز به‌نفع نظام تغییر کرد.

 

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: شرایط کنونی کشور بسیار پیچیده است اما خوشبختانه بخشی از مشکلات بعد از انتخابات کم شده است.

دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانیدر ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع تقلید وی با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر مأموریت مهم رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم با الطاف امام زمان در مأموریت خود موفق باشید.

استاد حوزه علمیه قم افزود: تلاش کنید در مأموریت‌های خود خیر مردم را در نظر بگیرید. زیرا وضع گرانی و مشکلاتی که به وجود آمده است مردم را ناراحت کرده است.

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در کارهای خود مقاصد اصلی اسلام را مورد هدف قرار دهید و تلاش کنید تا عزت اسلام در جهان محقق شود.

 

آیت‌الله صافی گلپایگانی توجه به عقلانیت را در این دولت مهم دانست و گفت: باید در راستای عقلانیت و تدبیر حرکت کنید تا امید مردم به نظام و رضای الهی تقویت شود.

دیدار رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله جعفر سبحانیدر ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع تقلید دقایقی پیش حجت الاسلام حسن روحانی با حضور در مؤسسه امام صادق(ع) با آیت‌الله جعفر سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام اختری رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت و شریعتمداری وزیر سابق بازرگانی وی را همراهی می‌کردند.

دیدار روحانی با آیت‌الله نوری همدانیچهارمین دیدار رئیس‌جمهور منتخب با مراجع، دیدار روحانی با آیت‌الله نوری همدانی بود. در ابتدای این دیدار روحانی با ابراز خوشحالی ایجاد فرصت دیدار با مراجع تقلید اظهار کرد: خداوند در انتخابات ریاست جمهوری وسائلی را فراهم کرد که مردم بتوانند مشارکت خود را نشان بدهند.

 

وی افزود: شیرینی این انتخابات تلخی‌های قبلی را هم از بین برد و مسائلی را که در گذشته در افکار عمومی دنیا یا در ذهن برخی مطرح بود حل و فصل کرد.

دیدار رئیس جمهور با آیت‌الله موسوی اردبیلیرئیس جمهور منتخب، دکتر حسن روحانی در پنجمن دیدار خود با مراجع و علما، با آیت الله موسوی اردبیلی، از مراجع تقلید و یکی از روسای اسبق قوه قضائیه، دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، حجت الاسلام اختری، رئیس مجمع جهانی اهل بیت و شریعتمدار، وزیر سابق بازرگانی حجت الاسلام روحانی را همراهی می کردند.

روحانی پس از این دیدار، با برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری دیدار می کند.

 

گفتنی است، این نخستین سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به قم پس از کسب آرای عمومی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است. در ادامه تصاویر تسنیم از سفر دکتر حسن روحانی به شهر قم را مشاهده می‌نمایید:

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فرارو

 

 

 


ویدیو مرتبط :
استقبال مردم قم از سفر حسن روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سفر حسن روحانی به قم


رییس جمهوری روز چهارشنبه در چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید با استقبال مسوولان و مقامات استان قم، وارد شهر قم شد.

فرارو: رییس جمهوری روز چهارشنبه در چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید با استقبال مسوولان و مقامات استان قم، وارد شهر قم شد.

حسن روحانی که با قطار به قم عزیمت کرده است در بدو ورود، از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی‌منش استاندار، آیت‌الله حسینی بوشهری رییس حوزه‌های علمیه کشور و حوزه علمیه قم و جمعی دیگر از مقامات استان مورد استقبال قرار گرفت. وی پس از ورود به قم در میان استقبال مردم این شهر عازم حرم مطهر و شریف حضرت فاطمه معصومه (س) شد.

رییس جمهوری در این سفر دو روزه، علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان و دیدار با ایثارگران و برگزیدگان و بازدید از پروژه آزادراه قم – گرمسار، فرمان آغاز عملیات احداث خط آهن سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان را نیز صادر خواهد کرد.

رییس جمهوری در این سفر همچنین با علما و مراجع عظام تقلید نیز به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو می کند.

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم

عکس: سفر حسن روحانی به قم