اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر دیدنی از میزبان المپیک 2012


لندن یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان است و تأثیر فراوانی در سیاست، آموزش و پرورش، سرگرمی، رسانه ها، معماری و هنر اروپا دارد.

روزگار نو: لندن یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان است و تأثیر فراوانی در سیاست، آموزش و پرورش، سرگرمی، رسانه ها، معماری و هنر اروپا دارد.

 لندن که میزبان بازیهای المپیک ۱۹۰۸ و ۱۹۴۸ بوده قرار است بازی های المپیک ۲۰۱۲ را نیز میزبانی کند.

شهر لندن طبق آمارهای رسمی جمعیتی بالغ بر ٧,۵١٢,۴٠٠ نفر (در نیمه سال ۲۰۰۶) را در داخل محدوده شهری خود گنجانده است و به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر در اتحادیه اروپا شناخته شده است.

مساحت این شهر روز به روز افزایش می‌یابد، به طوری که امروزه شهر از محدوده خودش بزرگ تر شده است و جمعیتش به ٨,٢٧٨,٢۵١ نفر (در سال ٢٠٠١) رسیده است. جمعیت منطقه پایتختی انگلستان بین ١٢ تا ١۴ میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

مردم شهر لندن به دلیل مهاجرت از نقاط مختلف به این شهر، دارای تمدن، فرهنگ، دین و آداب و رسوم خاص خود هستند، به طوری که امروزه ٣٠٠ زبان گوناگون در این شهر تکلم می‌شود.

این شهر یکی از قطب‌های حمل و نقل بین‌المللی در جهان است و دارای پنج فرودگاه بین‌المللی است که عبارت‌اند از فرودگاه بین‌المللی هیثرو، فرودگاه بین‌المللی گتویک، فرودگاه بین‌المللی استانستد، فرودگاه بین‌المللی لوتن، و فرودگاه سیتی.

جیسون هاوکی، عکاس هوایی شهرهای انگلستان با بالگرد به گلاسکو، منچستر و لندن سفر کرده و تصاویر دیدنی از این کشور را تهیه کرده است.































ویدیو مرتبط :
تصاویر زیبا از بازی های المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر / حضور راجر فدرر در المپیک 2012 لندن



راجر فدرر تنیسور مطرح سوئیسی در حال تمرین برای مسابقات 2012 لندن است.

راجر فدرر  , تنیسور مطرح سوئیسی , مسابقات 2012 لندن

راجر فدرر  , تنیسور مطرح سوئیسی , مسابقات 2012 لندن

راجر فدرر  , تنیسور مطرح سوئیسی , مسابقات 2012 لندن

راجر فدرر  , تنیسور مطرح سوئیسی , مسابقات 2012 لندن

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان