اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر برهنه و حرکات غیر اخلاقی ملکه زیبایی نوادا خبرساز شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این روزها "جید کلسال" که عنوان نخست رقابتهای ملکه زیبایی و دختر شایسته منطقه نوادا در سال 2012 را از آن خود کرده بود با انتشار تصاویر ی برهنه از انجام اعمال غیر اخلاقی خود در فیس بوک به تیتر نخست رسانه ها تبدیل شده است و به گفته مسئولان رقابتهای ملکه زیبایی آمریکا در آستانه از دست دادن تاج و حذف از رقابتهای سراسری قرار دارد.

این خانم 26 ساله ادعا میکند این تصاویر ساختگی است . این تصاویر که ادعا میشود مربوط به سال 2006 است این دختر را نشان میدهد که با بدنی برهنه در یک کلوپ شبانه در حال انجام حرکات غیر اخلاقی است.

این دختر سابقا در یک کلوپ شبانه در لاس وگاس خدمتکار بوده است و سه سال پیش به نیوجرسی نقل مکان کرد.

تصاویر برهنه و حرکات غیر اخلاقی ملکه زیبایی نوادا

این نخستین بار نیست که یک ملکه زیبایی با انتشار تصاویر غیر اخلاقی اش عنوان خود را از دست داده و از راهیابی به رقابتهای سراسری باز میماند.

در سال 2006 نیز "دونالد تراپ" به دلیل انتشار تصاویری که او را در حال انجام حرکات غیر اخلاقی نشان میداد و همچنین مصرف الکل و اعتیاد به کوکائین عنوان خود را از دست داد.

همچنین یکی دیگر از این زیبارویان به دلیل حمله به دو مرد طی یک هفته دادگاهی شد و ملکه زیبایی واشنگتن نیز بخاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر شده و روانه دادگاه شده است./گروه خبری پرداد 

 


ویدیو مرتبط :
عکس زیبایی از ملکه السا و جک فراست با کیفیت عالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که نزدیک بود ملکه زیبایی شود + عکس



 

 

مردی که نزدیک بود ملکه زیبایی شود

 

مردی از ایالتYakutia روسیه تصمیم گرفت در مسابقات زیبایی &#۰۳۹;Miss Yakutia” شرکت کند!  به گزارش مشرق به نقل از آخرین، او اول به آرایشگاه ماهری رجوع کرد بعد تعدادی لباس شب کرایه کردو سپس پیش عکاس ماهری رفت و عکس های حرفه ای از خود انداخت.

 

پس از آن که عکس های خودش را برای سایت مسابقات پست کرد به مراحل فینال هم رسید!

 

اما دو روز بعدش توسط شخصی لو رفت که او زن نیست بلکه مرد است و از مسابقه اخراج شد./آسوشیتدپرس