اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری عجیب از حادثه 11 سپتامبر


ویكتور تورن نویسنده آمریکایی، با تشکیک در روایت آمریکا از حادثه 11سپتامبر می گوید، این پذیرفتنی و منطقی نیست که افراد درون برج ها، لباس های خود را درآورده و از ارتفاع بلند این برج ها به صورت عمدی و اختیاری سقوط کنند و متلاشی شوند.

ویكتور تورن نویسنده آمریکایی، با تشکیک در روایت آمریکا از حادثه 11سپتامبر در جدیدترین مطلب خود نوشت: یكی از جنبه‌های وحشتناك حادثه یازدهم سپتامبر وقتی رقم خورد كه گویندگان اخبار گزارش كردند چندین تن از افراد درون برج‌های دوقلو خود را از ارتفاع چند صد فوتی به زمین پرت كرده و به كف خیابان‌های نیویورك یا پشت‌بام ساختمان‌ها سقوط كرده‌‌اند. چنین اقدامات خارق‌العاده‌ای برخلاف غریزه انسانی است؛ چرا كه تقریبا همه ما دوست داریم در امنیت و ایمنی به سر بریم تا اینكه دست به رفتاری بزنیم كه مشخصا مرگ را در پی داشته باشد.

خودزنی 11 سپتامبر ابعاد ناشناخته و مبهم بسیاری دارد که تعداد کثیری از آنان تا کنون از جانب مقامات آمریکایی که "خودزنی" بودن آن را رد کرده و مدعی این هستند که قربانی عملیات تروریستی القاعده شده اند؛ بی پاسخ مانده و برای افکار عمومی روشن نشده است.

ویكتور تورن می نویسد: هنگامی كه افراد خود را به بیرون پرتاپ می‌كردند، برج‌های شماره یك و دو مركز تجارت جهانی، علیرغم اینكه آشكارا به خاطر اثرات برخورد هواپیماها لطمه دیده بود، باز هم پناهگاهی امن‌تر نسبت به سقوط آزاد از هوا و زمین خوردن، بوده‌ است. آیا این قربانیان به اراده خود تصمیم به پرت شدن گرفته‌اند یا مسئله دیگری در جریان بوده است؟

در بیست و دوم ژوئیه، "كارل اشمن" كه پیرامون واقعه یازدهم سپتامبر تحقیق می‌كند، در گفتگو با نگارنده، موارد با ارزشی را مطرح ساخت.

اشمن عنوان داشت:"آنچه نظر من را بیش از همه به خود جلب كرده است، پایین پریدن افرادی است كه پیش از پایین پریدن، لباس‌های خود را در آورده بودند." وی افزود:"لحظه‌ای به این قضیه فكر كنید، آشوب، همه نیویورك را فرا گرفته، هواپیمایی به ساختمانی كه آن‌ها در آن به سر می‌بردند، اصابت كرده و در این لحظات جنون‌آمیز، آنها تصمیم می‌گیرند لباس‌های خود را درآورند؛ این كاری غیرعقلانی به نظر می‌رسد."



ویدیو مرتبط :
حادثه منا = حادثه برج های دو قلو در 11 سپتامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری منتشر نشده از حادثه 11 سپتامبر


تصاویری كه مشاهده می كنید تصاویری سری است كه برای اولین بار در كانال ABC News در اختیار عموم قرار گرفته است و نشان دهنده بزرگی انفجار وخرابی هولناكی است كه در یازده سپتامبر 2001 در منطقه تجاری نیویوك رخ داد.

تابناک: تصاویری كه مشاهده می كنید تصاویری سری است كه برای اولین بار در كانال ABC News در اختیار عموم قرار گرفته است و نشان دهنده بزرگی انفجار وخرابی هولناكی است كه در یازده سپتامبر 2001 در منطقه تجاری نیویوك رخ داد.

این تصاویر توسط یك هلیكوپتر پلیس نیویورك گرفته شده است.