اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف هولناک زن عابرپیاده در تقاطع ولیعصر با اتوبوس بی آرتی



مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جان باختن خانمی که در حال گذر از تقاطع طالقانی - ولیعصر بود خبر داد . وی در تصادف با اتوبوسی در حال حرکت در خط ویژه بی آرتی راه‌آهن تجریش در دم جان باخت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جان باختن یک عابر در تصادفی با یک اتوبوس خط بی آرتی خبر داد.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: خانمی که در حال گذر از تقاطع طالقانی - ولیعصر بود در تصادف با اتوبوسی در حال حرکت در خط ویژه بی آر تی راه‌آهن تجریش در دم جان باخت.

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ نیز اظهار داشت:‌ در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در حوالی چهارراه ولیعصر عابر در دم جان سپرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در هنگام عبور عابر پیاده چراغ عابر قرمز بود و پلیس راهنمایی و رانندگی هم اکنون در حال بررسی سرعت اتوبوس و جزئیات حادثه هستند.

این تصادف در ساعت 7:06 صبح روی داده است و به علت متلاشی شدن سر عابر تشخیص هویت وی ممکن نیست.

اخبار حوادث  -  شبکه خبر
 


ویدیو مرتبط :
تصادف هولناک اتوبوس چینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ هولناک 2 زن در تصادف تریلر و پژو در پایتخت



مرگ هولناک 2 زن در تصادف تریلر و پژو در پایتخت

تصادف تریلر با خودرو پژو مرگ دو زن در میان شعله های آتش را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه گفت: ساعت 4 و 8 دقیقه امروز برخورد شدید دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی حوالی پل خاقانی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان دو ایستگاه راهی محل شده و دو دقیقه بعد نخستین ایستگاه خود را به آنجا رساند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه تریلر 18 چرخ با قسمت عقب یک دستگاه پژو 405 به شدت برخورد کرده است. شدت حادثه به حدی بود که خودرو پژو تا صندلی جلو آسیب دیده و دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان به اطفای حریق پرداخته و گروه دیگر با کمک تجهیزات برش اقدام به برش بدنه پژو کرده و 4 سرنشین آن را از داخل خودرو خارج کردند.

امدادگران اورژانس پس از معاینه سرنشینان پژو اعلام کردند دو زن که بر روی صندلی عقب ماشین نشسته بودند بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند. زن و مردی که روی صندلی جلو بودند نیز دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی خاطر نشان کرد: بر اثر این تصادف ترافیک شدیدی در محل ایجاد شده بود که با حضور ماموران راهور تردد در این منطقه به حالت عادی بازگشت. ساعت 15 و 6 دقیقه با پایان عملیات آتش نشانان به ایستگاه خود بازگشتند./مهر