اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار اسپورتیج و 206


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار میان اسپورتیج و پژو 206 در بلوار دانش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار میان اسپورتیج و پژو 206 در بلوار دانش خبر داد.

سید جلال ملکی ، در این‌باره گفت: در ساعت 1:11 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 34 را به محل حادثه واقع در بلوار دانش، خیابان رحمانی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج با یک خودروی سواری 206 برخورد کرده و سه سرنشین پژو درون کابین محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان سه سرنشین پژو خارج شدند، گفت: راننده خودروی 206 درون کابین محبوس شده بود که آتش نشانان بلافاصله این فرد را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شده این جوان 34 ساله جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر این حادثه تحویل اورژانس داده و خودروها به محل امنی منتقل شد، گفت: آتش نشانان در ساعت 2:03 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار زانتیا و 206

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار پژو 206 با تیر چراغ برق


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف مرگبار خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف مرگبار خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق خبر داد.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 7:37 صبح امروز یک مورد حادثه برخورد خودرو با تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب خاوران، بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه 206 با یک سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیراصلی منحرف و در شانه خاکی جاده با تیر چراغ برق برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه راننده داخل خودرو محبوس بود، گفت: مأموران آتش‌نشانی بعد از ایمن سازی محل حادثه توانست جوان حدوداً 26 ساله را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

محل حادثه بعد از ایمن‌سازی تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت 8:20 به پایان رسید.