اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تشیّع در مالزی، غیر اسلامی اعلام شد!


«جمیل خیر» وزیر امور اسلامی در دپارتمان نخست وزیری مالزی پس از رونمایی از کتابی ضد شیعی، طی سخنانی با اعتراف ضمنی به حق فعالیت دینی شیعیان این کشور گفت: تبلیغ شیعه باید زیر نظر و کنترل اداره ادیان غیر اسلامی باشد(!) و در مرحله اول باید به تصویب آن برسد.

خبرگزاری اهل بیت (ع)- ابنا: «جمیل خیر» وزیر امور اسلامی در دپارتمان نخست وزیری مالزی پس از رونمایی از کتابی ضد شیعی، طی سخنانی با اعتراف ضمنی به حق فعالیت دینی شیعیان این کشور گفت: تبلیغ شیعه باید زیر نظر و کنترل اداره ادیان غیر اسلامی باشد(!) و در مرحله اول باید به تصویب آن برسد.

وی که اخیرا در نشستی با افسر نظارت بر امور مذهبی مالزی، بدنبال راه های محدود کردن آموزه های شیعی است، گفت: نظارت تحت قانون مدنی هم اکنون اجرا شده است اما ما به دنبال همکاری با مقامات ایالتی برای هماهنگی های بیشتر هستیم. جمیل خیر افزود: ما به مقامات ایالتی در مقابل خطر تلاش شیعیان برای تغییر دین مسلمانان دیگر مذاهب هشدار می دهیم.

کتاب ضد شیعه "حقیقت تشیع" نوشته «داتوک وان زهیدی وان» که طرح جلد آن تصویری از مراسم قمه زنی است ـ با وارونه نشان دادن حقایق تاریخ اسلام، اتهاماتی واهی به مکتب اهل بیت علیهم السلام نسبت داده است.

گفتنی است هزار نسخه از این کتاب ضد شیعی در چاپ اول، از سوی اداره فدرال مفتیان مالزی بین مساجد منطقه مالزی توزیع شده است تا در دسترس عموم قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
تور مالزی بلیط هواپیما مالزی هتل مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد



 

 

 

عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

 

ستاد برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای، با شعار 'دهه فجر؛ پیشرفت و عدالت در پرتور همت مضاعف و كار مضاعف' مناسبت ها و عنوان های در نظر گرفته برای ایام الله دهه فجر در سال جاری را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، در این اطلاعیه سه شنبه 12 بهمن ماه به مناسبت ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روز انقلاب اسلامی،‌ ولایت فقیه، امام خمینی (ره) و رهبری نامگذاری شده است.

در این اطلاعیه چهارشنبه - 13 بهمن ماه - روز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با عنوان انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص)، وحدت و احیای ارزش های اسلامی نام گرفته است.

بر اساس این اطلاعیه روزهای 14 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت، 15 بهمن سالروز شهادت امام رضا (ع) با عنوان انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، انتظار فرج، 16 بهمن مصادف با اول ربیع الاول 1432 هجری قمری با عنوان انقلاب اسلامی، آزاد اندیشی، تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی و 17 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است.

در این اطلاعیه همچنین 18 بهمن روز انقلاب اسلامی، استحكام خانواده، رسالت و منزلت زن، 19 بهمن روز نیروی هوایی، انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و نیروهای مسلح، 20 بهمن انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی نامیده شده است.

ستاد برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این اطلاعیه روز 21 بهمن ماه را با عنوان انقلاب اسلامی، بصیرت دینی، انسجام ملی و استكبار ستیزی و 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری كرده است...../تحلیل:ایرنا