اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسهیلات متروی تهران به عزاداران حسینی


فعالیت خطوط داخل مترو از ششم تا 15 آبان ماه به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

عصر ایران: دكتر محسن نایبی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) اظهارداشت: در این ایام سفرهای درون شهری افزایش یافته و مردم برای استفاده از هیئات و تكایا نیاز به تردد بیشتری در شهر خواهند داشت.

وی با بیان اینكه استفاده از خطوط مترو در این روزها بعد از اذان مغرب افزایش یافته و تا پایان شب ادامه می یابد افزود: تجربه سال های گذشته نشان می دهد كه خدمات رسانی مترو در شب به عزاداران موجب تردد راحت عزاداران و مردم می شود.

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به عزاداران و مسافران محترم تصمیم بر آن شده است تا خدمات رسانی تمامی خطوط داخلی شهر تهران و ایستگاه های مترو افزایش یافته و تا ساعت 24 ادامه داشته باشد.

به گفته نایبی افزایش مسافرگیری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی از ششم آغاز و تا پنجشنبه 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
هیئت عزاداران حسینی مهاجرین افغانستانی مقیم تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تسهیلات رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رایگان مترو در روز 22 بهمن تاپایان مراسم خبر داد.

عصر ایران: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رایگان مترو در روز 22 بهمن تاپایان مراسم خبر داد.
 
محسن نایبی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی به رهبری امام راحل (ره) گفت: شركت بهره برداری مترو تهران در روز 22 بهمن ماه با بسیج نیروهای خود خدمات ویژه ای را به راهپیمایان این روز عزیز ارائه خواهد كرد.
 
وی با بیان اینكه استفاده از مترو از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم 22 بهمن رایگان است افزود: فاصله حركت قطارها هم در این روز كاهش می یابد كه براساس آن در خط 2 این زمان از 7 دقیقه به 4 دقیقه، در خط سه از 20 دقیقه به 15 دقیقه و در خط چهار از 9 دقیقه به 5 دقیقه تقلیل می یابد ضمن آنكه در خط چهار هنگام پایان مراسم راهپیمایی و بازگشت مسافران فاصله حركت قطارها به حداقل زمان ممكن می رسد.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان كرد: در سایر خطوط فاصله گذر قطارها تغییر نمی كند اما این آمادگی وجود دارد كه در هنگام افزایش مسافران در ایستگاه ها قطارهای فوق العاده اعزام شوند.
 
نایبی تصریح كرد:  ایستگاه میدان آزادی نیز تا پایان مراسم راهپیمایی بسته خواهد بود.